8 Publikationen

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  • [8]
    2024 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2985083
    M. Souka, N. Bilstein, and R. Decker, “Give me your data and I’ll dress you: A two-sided messaging approach to address privacy concerns surrounding in-store technologies”, Journal of Business Research, 2024, 172, : 114396.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [7]
    2023 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2985284 OA
    M. Souka, Essays on Customer Perceptions and Experiences in an Innovative Era, Universität Bielefeld, Bielefeld, 2023.
    PUB | PDF
     
  • [6]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2978805
    M. Souka, M. Rump, M. Löffler, and R. Decker, “Enhancing Internal Branding Outcomes through Customer Experience Management: New Empirical Insights from the Automotive Industry”, Marketing ZFP – Journal of Research and Management, 2023, Vol. 45.
    PUB
     
  • [5]
    2023 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2979052
    M. Souka, K. M. Heimann, J. Hellwig, N. Bilstein, and R. Decker, 2023.
    PUB
     
  • [4]
    2022 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2958919
    M. Souka, N. Bilstein, R. Decker, B. Er, and J. Hellwig, in Proceedings of the 29th Recent Advances in Retailing and Consumer Science (RARCS) Conference , 2022.
    PUB
     
  • [3]
    2022 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2963926
    A. M. Flaswinkel, N. Bilstein, M. Rump, M. Souka, and R. Decker, “How Voice Assistants Affect Customer Experience in Online Shopping”, transfer – Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement, 2022, 68, 38-45.
    PUB
     
  • [2]
    2021 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2953066
    M. Souka, N. Bilstein, and R. Decker, in Proceedings of the 50th European Marketing Academy (EMAC) Conference , 2021.
    PUB | Download (ext.)
     
  • [1]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2932818
    M. Souka, D. Böger, R. Decker, C. Stummer, and A. Wiemann, “Is more automation always better? An empirical study of customers' willingness to use autonomous vehicle functions”, International Journal of Automotive Technology and Management, 2020, 20, 1-24.
    PUB | DOI
     

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