5 Publikationen

Alle markieren

  • [5]
    2019 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2956374
    Heitmann, S.; Grund, A.; Berthold, K.; Fries, S.; Roelle, J. (2019): Adaptive Testing Increases the Testing Effect. In J. Roelle (Chair), How to optimize retrieval-based learning? .
    PUB
     
  • [4]
    2019 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2956373
    Heitmann, S.; Grund, A.; Fries, S.; Berthold, K.; Roelle, J. (2019): The influence of achievement motives and adaptivity on practice quizzing.
    PUB
     
  • [3]
    2018 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2931864
    Heitmann, S.; Grund, A.; Berthold, K.; Fries, S.; Roelle, J. (2018): Testbasiertes Lernen. Sollten Lernende adaptive Testaufgaben erhalten?
    PUB
     
  • [2]
    2018 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2919605
    Kochanek, S.; Grund, A.; Berthold, K.; Fries, S.; Roelle, J. (2018): Test-based learning: Should learners receive adapted test questions?
    PUB
     
  • [1]
    2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | PUB-ID: 2912722
    Kochanek, S.; Grund, A.; Berthold, K.; Fries, S.; Roelle, J. (2017): Produktorientierte und prozessorientierte Adaptation testbasierten Lernens.
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung