5 Publikationen

Alle markieren

  • [5]
    2019 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2956374
    Heitmann, S., Grund, A., Berthold, K., Fries, S. & Roelle, J. (2019). Adaptive Testing Increases the Testing Effect. In J. Roelle (Chair), How to optimize retrieval-based learning? . Gehalten auf der 18th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI).
    PUB
     
  • [4]
    2019 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2956373
    Heitmann, S., Grund, A., Fries, S., Berthold, K. & Roelle, J. (2019). The influence of achievement motives and adaptivity on practice quizzing. Gehalten auf der Joint Conference of the Sections of Developmental Psychology and Educational Psychology of the German Psychological Association (PAEPSY).
    PUB
     
  • [3]
    2018 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2931864
    Heitmann, S., Grund, A., Berthold, K., Fries, S. & Roelle, J. (2018). Testbasiertes Lernen. Sollten Lernende adaptive Testaufgaben erhalten? Gehalten auf der 51. Kongress der DGPs.
    PUB
     
  • [2]
    2018 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2919605
    Kochanek, S., Grund, A., Berthold, K., Fries, S. & Roelle, J. (2018). Test-based learning: Should learners receive adapted test questions? Gehalten auf der EARLI SIG 6-7 Conference.
    PUB
     
  • [1]
    2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | PUB-ID: 2912722
    Kochanek, S., Grund, A., Berthold, K., Fries, S. & Roelle, J. (2017). Produktorientierte und prozessorientierte Adaptation testbasierten Lernens. Gehalten auf der Fachtagung Hochschulen im digitalen Zeitalter.
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung