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  • [18]
    2025 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 3002070
    Förster, M., & Habermacher, D. (2025). Policy-advising competition and endogenous lobbies. Journal of Public Economics, 245, 105354. https://doi.org/10.1016/j.jpubeco.2025.105354
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  • [17]
    2024 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2993990
    Bauch, G., & Förster, M. (2024). Strategic communication of narratives. arXiv preprint. https://doi.org/10.48550/ARXIV.2410.23259
    PUB | DOI
     
  • [16]
    2024 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2992122
    Förster, M., Hellmann, T., & Vega-Redondo, F. (2024). Strategic use of social media influencer marketing. SSRN Electronic Journal. https://doi.org/10.2139/ssrn.4808491
    PUB | DOI
     
  • [15]
    2023 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2968646
    Förster, M. (2023). A Theory of Media Bias and Disinformation. Social Science Electronic Publ. . https://doi.org/10.2139/ssrn.4008492
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  • [14]
    2023 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969397
    Förster, M., & Habermacher, D. (2023). Policy-Advising Competition and Endogenous Lobbies. Elsevier BV. https://doi.org/10.2139/ssrn.4373351
    PUB | DOI | Download (ext.) | Preprint
     
  • [13]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2977959 OA
    Förster, M. (2023). Strategic transmission of imperfect information: why revealing evidence (without proof) is difficult. International Journal of Game Theory, 52, 1291–1316. https://doi.org/10.1007/s00182-023-00848-1
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  • [12]
    2023 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2979151 OA
    Förster, M. (2023). A theory of media bias and disinformation (Center for Uncertainty Studies Working Papers, 2). Bielefeld: Universität Bielefeld, Center for Uncertainty Studies (CeUS). https://doi.org/10.4119/unibi/2979151
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  • [11]
    2022 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2965375
    Förster, M., & Voss, A. (2022). Believe me, I am ignorant, but not biased. European Economic Review, 104262. https://doi.org/10.1016/j.euroecorev.2022.104262
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  • [10]
    2021 | Diskussionspapier | PUB-ID: 2941642
    Förster, M. (2021). Strategic transmission of imperfect information. Why revealing evidence (without proof) is difficult (SSRN Working Paper).
    PUB
     
  • [9]
    2021 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941641
    Förster, M., & Voss, A. (2021). Believe me, I am ignorant, but not biased (SSRN Working Paper).
    PUB
     
  • [8]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941639
    Förster, M., & van der Weele, J. J. (2021). Casting doubt: Image concerns and the communication of social impact. The Economic Journal, 131, 2887-2919. https://doi.org/10.1093/ej/ueab014
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  • [7]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941640
    Förster, M., Mauleon, A., & Vannetelbosch, V. (2021). Shadow links. Journal of Economic Theory, 197. https://doi.org/10.1016/j.jet.2021.105325
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  • [6]
    2021 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2952189 OA
    Förster, M., & Karos, D. (2021). From prejudice to racial profiling and back. A naἴve intuitive statistician's curse (Center for Mathematical Economics Working Papers, 644). Bielefeld: Center for Mathematical Economics.
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  • [5]
    2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941862
    Förster, M. (2019). Dynamics of strategic information transmission in social networks. Theoretical Economics, 14(1), 253-295. https://doi.org/10.3982/TE3056
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  • [4]
    2018 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941638
    Förster, M., & van der Weele, J. J. (2018). Denial and alarmism in collective action problems (Tinbergen Institute Discussion Paper, TI 2018-019/I). Amsterdam ; Rotterdam: Tinbergen Institute.
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  • [3]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941863
    Förster, M. (2018). Finite languages, persuasion bias, and opinion fluctuations. Journal of Economic Behavior and Organization, 149, 46-57. https://doi.org/10.1016/j.jebo.2018.03.001
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  • [2]
    2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941864
    Förster, M., Mauleon, A., & Vannetelbosch, V. (2016). Trust and manipulation in social networks. Network Science, 4(2), 216-243. https://doi.org/10.1017/nws.2015.34
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  • [1]
    2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941866
    Förster, M., Grabisch, M., & Rusinowska, A. (2013). Anonymous social influence. Games and Economic Behavior, 82, 621-635. https://doi.org/10.1016/j.geb.2013.09.006
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