3 Publikationen

Alle markieren

  • [3]
    2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2908370
    Roelle, J.; Schmidt, E. M.; Buchau, A.; Berthold, K. (2017): Effects of informing learners about the dangers of making overconfident judgments of learning. Journal of Educational Psychology,109:(1): 99-117.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [2]
    2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906178
    von der Muehlen, S.; Richter, T.; Schmid, S.; Schmidt, E. M.; Berthold, K. (2016): The use of source-related strategies in evaluating multiple psychology texts: a student-scientist comparison Reading and Writing,29:(8): 1677-1698.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [1]
    2015 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909248
    Roelle, J.; Schmidt, E. M.; Buchau, A.; Berthold, K. (2015): Was nützt es, Lernende über die Gefahr der Überschätzung des eigenen Wissensstands zu informieren?
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung