3 Publikationen
-
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2908370Roelle, J., Schmidt, E. M., Buchau, A., & Berthold, K. (2017). Effects of informing learners about the dangers of making overconfident judgments of learning. Journal of Educational Psychology, 109(1), 99-117. doi:10.1037/edu0000132PUB | DOI | WoS
-
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906178von der Muehlen, S., Richter, T., Schmid, S., Schmidt, E. M., & Berthold, K. (2016). The use of source-related strategies in evaluating multiple psychology texts: a student-scientist comparison. Reading and Writing, 29(8), 1677-1698. doi:10.1007/s11145-015-9601-0PUB | DOI | WoS
-
2015 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909248Roelle, J., Schmidt, E. M., Buchau, A., & Berthold, K. (2015). Was nützt es, Lernende über die Gefahr der Überschätzung des eigenen Wissensstands zu informieren?. Presented at the 80. Tagung der Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung (AEPF), Göttingen, Deutschland.PUB