3 Publikationen
-
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2908370Roelle, Julian, Schmidt, Elisabeth Marie, Buchau, Alica, and Berthold, Kirsten. 2017. “Effects of informing learners about the dangers of making overconfident judgments of learning.”. Journal of Educational Psychology 109 (1): 99-117.
-
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906178von der Muehlen, Sarah, Richter, Tobias, Schmid, Sebastian, Schmidt, Elisabeth Marie, and Berthold, Kirsten. 2016. “The use of source-related strategies in evaluating multiple psychology texts: a student-scientist comparison”. Reading and Writing 29 (8): 1677-1698.
-
2015 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909248Roelle, Julian, Schmidt, Elisabeth Marie, Buchau, Alica, and Berthold, Kirsten. 2015. “Was nützt es, Lernende über die Gefahr der Überschätzung des eigenen Wissensstands zu informieren?”. Presented at the 80. Tagung der Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung (AEPF), Göttingen, Deutschland .