3 Publikationen
-
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2908370Effects of informing learners about the dangers of making overconfident judgments of learning.PUB | DOI | WoS
Roelle, Julian, Effects of informing learners about the dangers of making overconfident judgments of learning.. Journal of Educational Psychology 109 (1). , 2017 -
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906178The use of source-related strategies in evaluating multiple psychology texts: a student-scientist comparisonPUB | DOI | WoS
von der Muehlen, Sarah, The use of source-related strategies in evaluating multiple psychology texts: a student-scientist comparison. Reading and Writing 29 (8). , 2016 -
2015 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909248Was nützt es, Lernende über die Gefahr der Überschätzung des eigenen Wissensstands zu informieren?PUB
Roelle, Julian, Was nützt es, Lernende über die Gefahr der Überschätzung des eigenen Wissensstands zu informieren?. (). , 2015