3 Publikationen

Alle markieren

  • [3]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2965760 OA
    Teuber, Z.; Sielemann, L.; Wild, E. (2023): Facing Academic Problems: Longitudinal Relationships between Parental Involvement and Student Academic Achievement from A Self-determination Perspective British Journal of Educational Psychology,93:(1): 229-244.
    PUB | PDF | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
     
  • [2]
    2022 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2954250 OA
    Teuber, Z.; Tang, X.; Sielemann, L.; Otterpohl, N.; Wild, E. (2022): Autonomy-related Parenting Profiles and their Effects on Adolescents’ Academic and Psychological Development: A Longitudinal Person-oriented Analysis Journal of Youth and Adolescence ,51: 1333–1353.
    PUB | PDF | DOI | Download (ext.) | WoS | PubMed | Europe PMC
     
  • [1]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2959942 OA
    Sielemann, L.; Hollmann, J.; Quasthoff, U.; Wild, E. (2021): Sprachlichen Anregungsgehalt im Elternhaus fördern?: Evaluation eines Elterntrainings Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie,53:(3-4): 94-104.
    PUB | PDF | DOI | WoS
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung