3 Publikationen

Alle markieren

  • [3]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2965760 OA
    Teuber, Z., Sielemann, L. & Wild, E. (2023). Facing Academic Problems: Longitudinal Relationships between Parental Involvement and Student Academic Achievement from A Self-determination Perspective. British Journal of Educational Psychology, 93(1), 229-244. British Psychological Society. doi:10.1111/bjep.12551.
    PUB | PDF | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
     
  • [2]
    2022 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2954250 OA
    Teuber, Z., Tang, X., Sielemann, L., Otterpohl, N. & Wild, E. (2022). Autonomy-related Parenting Profiles and their Effects on Adolescents’ Academic and Psychological Development: A Longitudinal Person-oriented Analysis. Journal of Youth and Adolescence , 51, 1333–1353. Springer. doi:10.1007/s10964-021-01538-5.
    PUB | PDF | DOI | Download (ext.) | WoS | PubMed | Europe PMC
     
  • [1]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2959942 OA
    Sielemann, L., Hollmann, J., Quasthoff, U. & Wild, E. (2021). Sprachlichen Anregungsgehalt im Elternhaus fördern?: Evaluation eines Elterntrainings. Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie, 53(3-4), 94-104. Hogrefe. doi:10.1026/0049-8637/a000243.
    PUB | PDF | DOI | WoS
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung