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  • [13]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969834
    C. Hoon, J. Brinkmann, and A. M. Baluch, “Narrative Memory Work of Employees in Family Businesses: How Founding Stories Shape Organizational Identification”, Family Business Review, 2023, 36, 37-62.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [12]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2979032
    C. Hoon, and A. M. M. Baluch, “Macro-iterativity: A Qualitative Multi-arc Design for Studying Complex Issues and Big Questions”, Organizational Research Methods , 2023.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [11]
    2022 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2979789
    P. S. Boberg, J. Bövers, K. Bormann, and C. Hoon, “Identity leadership in family businesses: The important role of nonfamily leaders”, Journal of Family Business Strategy, 2022, : 100517.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [10]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2959669
    J. Bövers, and C. Hoon, “Surviving disruptive change: The role of history in aligning strategy and identity in family businesses”, Journal of Family Business Strategy, 2021, : 100391.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [9]
    2021 | Konferenzbeitrag | Angenommen | PUB-ID: 2959676
    J. Brinkmann, C. Hoon, J. Bövers, and A. Baluch, Accepted.
    PUB
     
  • [8]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2959673
    P. S. Boberg, J. Bövers, K. Bormann, and C. Hoon, “Identity Leadership in Familienunternehmen”, Zeitschrift Führung und Organisation, 2020, 89.
    PUB
     
  • [7]
    2020 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2979950
    Fallstudien zum Management von Familienunternehmen: Teaching Cases für Lehre und praktische Anwendung, Springer Gabler, Wiesbaden, 2020.
    PUB | DOI
     
  • [6]
    2020 | Konferenzbeitrag | Angenommen | PUB-ID: 2959681
    C. Hoon, J. Bövers, M. Graffius, C. Hansen, and K. Bormann, Accepted.
    PUB
     
  • [5]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2959671
    J. Bövers, and C. Hoon, “Unpacking socio-emotional wealth: exploring the origins of affective endowment in founder firms”, International Journal of Entrepreneurship and Small Business, 2020, 40, 32-53.
    PUB
     
  • [4]
    2020 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2959668
    J. Bövers, and C. Hoon, in Entrepreneurship and Family Business Vitality. Surviving and Flourishing in the Long Term (Eds.: J.M. Saiz-Álvarez, J. Leitão, J.M. Palma-Ruiz), Springer International Publishing, Cham, 2020, p. 113-132.
    PUB | DOI
     
  • [3]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2950245
    K. Bormann, S. Backs, and C. Hoon, “What Makes Nonfamily Employees Act as Good Stewards? Emotions and the Moderating Roles of Stewardship Culture and Gender Roles in Family Firms”, Family Business Review, 2020, : 0894486520968826.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [2]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2948987 OA
    C. Hoon, and A. M. Baluch, “The Role of Dialectical Interrogation in Review Studies: Theorizing from What We See Rather Than What We Have Already Seen”, Journal of Management Studies, 2020, 57, 1246-1271.
    PUB | PDF | DOI | WoS
     
  • [1]
    2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2937115
    C. Hoon, A. Hack, and F. W. Kellermanns, “Advancing knowledge on human resource management in family firms: An introduction and integrative framework”, German Journal of Human Resource Management = Zeitschrift für Personalforschung , 2019, 33, 147-166.
    PUB | DOI | WoS
     

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