3 Publikationen

Alle markieren

  • [3]
    2013 | Konferenzbeitrag | Im Druck | PUB-ID: 2633391
    Rohlfing, K., Salas Poblete, J. & Frank, J. (In Press). Learning new words in unfamiliar frames from direct and indirect teaching. (Proceedings (SemDial). Gehalten auf der The 17th Workshop on the Semantics and Pragmatics of Dialogue (DialDam), Proceedings of the 17th Workshop on the Semantics and Pragmatics of Dialogue (DialDam).
    PUB
     
  • [2]
    2011 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2425193 OA
    Salas Poblete, J. (2011). Learning words : comparing two-year-olds’ learning success in dyadic and triadic teaching situations embedded in familiar and unfamiliar contexts. Bielefeld: Bielefeld University.
    PUB | PDF
     
  • [1]
    2007 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2479680
    Eikmeyer, H.-J. & Salas Poblete, J. (2007). Alignment und Ontologien. In R. Koschke, O. Herzog, K.-H. Rödiger & M. Ronthaler (Hrsg.), Informatik 2007 - "Informatik trifft Logistik": Beiträge der 37. Jahrestagung der Gesellschaft für Informatik e.V. (GI) 24.-27.9.2007 in Bremen (S. 163-168). Bonn: Gesellschaft für Informatik.
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung