Between recognition and devaluation – implications of refugee students’ and exiled scholars’ experiences in universities in Germany
Karakaşoğlu Y, Mecheril P, Sellenriek J, Ohm V, Yarar B (2022) AbIB-Arbeitspapier; 2/2022.
Bremen: Universität Bremen. Fachbereich 12. Arbeitsbereich Interkulturelle Bildung. .
Diskussionspapier
| Veröffentlicht | Englisch
Download
Es wurden keine Dateien hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Autor*in
Karakaşoğlu, Yasemin;
Mecheril, PaulUniBi ;
Sellenriek, JulianeUniBi;
Ohm, VanessaUniBi ;
Yarar, Betül
Erscheinungsjahr
2022
Serientitel
AbIB-Arbeitspapier
Band
2/2022
Seite(n)
15
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2962667
Zitieren
Karakaşoğlu Y, Mecheril P, Sellenriek J, Ohm V, Yarar B. Between recognition and devaluation – implications of refugee students’ and exiled scholars’ experiences in universities in Germany. AbIB-Arbeitspapier. Vol 2/2022. Bremen: Universität Bremen. Fachbereich 12. Arbeitsbereich Interkulturelle Bildung. ; 2022.
Karakaşoğlu, Y., Mecheril, P., Sellenriek, J., Ohm, V., & Yarar, B. (2022). Between recognition and devaluation – implications of refugee students’ and exiled scholars’ experiences in universities in Germany (AbIB-Arbeitspapier, 2/2022). Bremen: Universität Bremen. Fachbereich 12. Arbeitsbereich Interkulturelle Bildung. . https://doi.org/10.26092/elib/1496
Karakaşoğlu, Yasemin, Mecheril, Paul, Sellenriek, Juliane, Ohm, Vanessa, and Yarar, Betül. 2022. Between recognition and devaluation – implications of refugee students’ and exiled scholars’ experiences in universities in Germany. Vol. 2/2022. AbIB-Arbeitspapier. Bremen: Universität Bremen. Fachbereich 12. Arbeitsbereich Interkulturelle Bildung. .
Karakaşoğlu, Y., Mecheril, P., Sellenriek, J., Ohm, V., and Yarar, B. (2022). Between recognition and devaluation – implications of refugee students’ and exiled scholars’ experiences in universities in Germany. AbIB-Arbeitspapier, 2/2022, Bremen: Universität Bremen. Fachbereich 12. Arbeitsbereich Interkulturelle Bildung. .
Karakaşoğlu, Y., et al., 2022. Between recognition and devaluation – implications of refugee students’ and exiled scholars’ experiences in universities in Germany, AbIB-Arbeitspapier, no.2/2022, Bremen: Universität Bremen. Fachbereich 12. Arbeitsbereich Interkulturelle Bildung. .
Y. Karakaşoğlu, et al., Between recognition and devaluation – implications of refugee students’ and exiled scholars’ experiences in universities in Germany, AbIB-Arbeitspapier, vol. 2/2022, Bremen: Universität Bremen. Fachbereich 12. Arbeitsbereich Interkulturelle Bildung. , 2022.
Karakaşoğlu, Y., Mecheril, P., Sellenriek, J., Ohm, V., Yarar, B.: Between recognition and devaluation – implications of refugee students’ and exiled scholars’ experiences in universities in Germany. AbIB-Arbeitspapier, 2/2022. Universität Bremen. Fachbereich 12. Arbeitsbereich Interkulturelle Bildung. , Bremen (2022).
Karakaşoğlu, Yasemin, Mecheril, Paul, Sellenriek, Juliane, Ohm, Vanessa, and Yarar, Betül. Between recognition and devaluation – implications of refugee students’ and exiled scholars’ experiences in universities in Germany. Bremen: Universität Bremen. Fachbereich 12. Arbeitsbereich Interkulturelle Bildung. , 2022. AbIB-Arbeitspapier. 2/2022.