How classmates’ gender stereotypes affect students’ math self-concepts: A multilevel analysis

Wolff F (2021)
Frontiers in Psychology 12: 599199.

Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | Englisch
 
Download
Es wurden keine Dateien hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Erscheinungsjahr
2021
Zeitschriftentitel
Frontiers in Psychology
Band
12
Art.-Nr.
599199
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2990649

Zitieren

Wolff F. How classmates’ gender stereotypes affect students’ math self-concepts: A multilevel analysis. Frontiers in Psychology. 2021;12: 599199.
Wolff, F. (2021). How classmates’ gender stereotypes affect students’ math self-concepts: A multilevel analysis. Frontiers in Psychology, 12, 599199. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.599199
Wolff, Fabian. 2021. “How classmates’ gender stereotypes affect students’ math self-concepts: A multilevel analysis”. Frontiers in Psychology 12: 599199.
Wolff, F. (2021). How classmates’ gender stereotypes affect students’ math self-concepts: A multilevel analysis. Frontiers in Psychology 12:599199.
Wolff, F., 2021. How classmates’ gender stereotypes affect students’ math self-concepts: A multilevel analysis. Frontiers in Psychology, 12: 599199.
F. Wolff, “How classmates’ gender stereotypes affect students’ math self-concepts: A multilevel analysis”, Frontiers in Psychology, vol. 12, 2021, : 599199.
Wolff, F.: How classmates’ gender stereotypes affect students’ math self-concepts: A multilevel analysis. Frontiers in Psychology. 12, : 599199 (2021).
Wolff, Fabian. “How classmates’ gender stereotypes affect students’ math self-concepts: A multilevel analysis”. Frontiers in Psychology 12 (2021): 599199.
Export

Markieren/ Markierung löschen
Markierte Publikationen

Open Data PUB

Suchen in

Google Scholar