CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung

Decker R, Temme T (1999) Discussion Paper No. 439.
Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University.

Diskussionspapier | Veröffentlicht | Deutsch
 
Download
Es wurden keine Dateien hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Autor*in
Erscheinungsjahr
1999
Serientitel
Discussion Paper No. 439
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2494957

Zitieren

Decker R, Temme T. CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung. Discussion Paper No. 439. Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University; 1999.
Decker, R., & Temme, T. (1999). CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung (Discussion Paper No. 439). Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University.
Decker, Reinhold, and Temme, T. 1999. CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung. Discussion Paper No. 439. Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University.
Decker, R., and Temme, T. (1999). CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung. Discussion Paper No. 439, Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University.
Decker, R., & Temme, T., 1999. CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung, Discussion Paper No. 439, Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University.
R. Decker and T. Temme, CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung, Discussion Paper No. 439, Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University: 1999.
Decker, R., Temme, T.: CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung. Discussion Paper No. 439. Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University (1999).
Decker, Reinhold, and Temme, T. CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung. Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University, 1999. Discussion Paper No. 439.
Export

Markieren/ Markierung löschen
Markierte Publikationen

Open Data PUB

Suchen in

Google Scholar