CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung
Decker R, Temme T (1999) Discussion Paper No. 439.
Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University.
Diskussionspapier
| Veröffentlicht | Deutsch
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Autor*in
Decker, ReinholdUniBi ;
Temme, T.
Einrichtung
Erscheinungsjahr
1999
Serientitel
Discussion Paper No. 439
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2494957
Zitieren
Decker R, Temme T. CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung. Discussion Paper No. 439. Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University; 1999.
Decker, R., & Temme, T. (1999). CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung (Discussion Paper No. 439). Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University.
Decker, Reinhold, and Temme, T. 1999. CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung. Discussion Paper No. 439. Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University.
Decker, R., and Temme, T. (1999). CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung. Discussion Paper No. 439, Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University.
Decker, R., & Temme, T., 1999. CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung, Discussion Paper No. 439, Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University.
R. Decker and T. Temme, CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung, Discussion Paper No. 439, Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University: 1999.
Decker, R., Temme, T.: CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung. Discussion Paper No. 439. Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University (1999).
Decker, Reinhold, and Temme, T. CHAID als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung. Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University, 1999. Discussion Paper No. 439.