Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

64995 Publikationen

2019 | Zeitschriftenaufsatz | Im Druck | PUB-ID: 2935639
Sajjadi, P., Hoffmann, L., Cimiano, P., & Kopp, S. (In Press). A Personality-Based Emotional Model For Embodied Conversational Agents: Effects on Perceived Social Presence and Game Experience of Users. Entertainment Computing. doi:10.1016/j.entcom.2019.100313
PUB | DOI
 
2019 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2936734
Zurbriggen, C., Venetz, M., & Hinni, C. (2019). The quality of experience of students with and without special educational needs in everyday life and when relating to peers. In S. Schwab, M. Nel, & F. Hellmich (Eds.), Social participation of students with special educational needs in mainstream education (pp. 43-58). London: Routledge.
PUB
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2936711
Al Ajlan, A. (2019). Older Refugees in Germany: What Are the Reasons for the Difficulties in Language-learning? Journal of Refugee Studies, fez056. doi:10.1093/jrs/fez056
PUB | DOI | Download (ext.)
 
2019 | Zeitungsartikel | Veröffentlicht | PUB-ID: 2936705
Kühl, S. (17.07.2019). Der Lernerfolg kommt mit der Struktur. Frankfurter Allgemeine Zeitung
PUB | PDF
 
2019 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2936773
Pilger, C. (2019). Development of novel Optics and Analysis Tools for enhancing Biomedical Imaging by Coherent Raman Scattering. Bielefeld: Universität Bielefeld. doi:10.4119/unibi/2936773
PUB | PDF | DOI
 
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935456
Pfannschmidt, L., Göpfert, C., Neumann, U., Heider, D., & Hammer, B. (2019). FRI - Feature Relevance Intervals for Interpretable and Interactive Data Exploration. Presented at the 16th IEEE International Conference on Computational Intelligence in Bioinformatics and Computational Biology, Certosa di Pontignano, Siena - Tuscany, Italy. doi:10.1109/CIBCB.2019.8791489
PUB | PDF | DOI | arXiv
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2933720
Nolding, J., & Grotjohann, N. (2019). Haie - Ein Jäger wird zum Gejagten. BU praktisch - Das Online-Journal für den Biologieunterricht, 2(1 (BU drinnen und draußen), 4. doi:10.4119/BUPRAKTISCH-1199
PUB | DOI | Download (ext.)
 
2019 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2914535
Kamin, A. - M., & Meister, D. M. (2019). Professionalisierung in der Erwachsenenbildung. In I. Bosse, J. - R. Schluchter, & I. Zorn (Eds.), Handbuch Inklusion und Medienbildung (1st ed., pp. 332-339). Weinheim: Beltz Juventa.
PUB | Download (ext.)
 
2019 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2914534
Kamin, A. - M. (2019). Professionalisierung in der Eltern- und Familienarbeit. In I. Bosse, J. - R. Schluchter, & I. Zorn (Eds.), Handbuch Inklusion und Medienbildung (1st ed., pp. 280-287). Weinheim: Beltz Juventa.
PUB | Download (ext.)
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934262
Sonnenschein, N., Herde, K., & Kamin, A. - M. (2019). Media-pedagogical work in forensic psychiatry – fostering inclusion in an exclusive field. . Medienimpulse, Beiträge zur Medienpädagogik, 57(1). doi:10.21243/mi-02-19-01
PUB | DOI | Download (ext.)
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: apa

Export / Einbettung