Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
71095 Publikationen
2021 | Sammelwerksbeitrag | Im Druck | PUB-ID: 2934207
ABC Book, Orbis Pictus, Pictorial Primer. On the Materiality of 19th-Century Concept Picture Books between the Aura of the Book Object and the Challenges of the "Digital Humanities"
Schmideler S (In Press)
In: Refresh the Book. On the Hybrid Nature of the Book in the Age of Electronic Publishing. Hildebrand-Schat V, Bazarnik, K, Schulz CB (Eds); Critical Studies, 41. Leiden: Brill.
PUB
Schmideler S (In Press)
In: Refresh the Book. On the Hybrid Nature of the Book in the Age of Electronic Publishing. Hildebrand-Schat V, Bazarnik, K, Schulz CB (Eds); Critical Studies, 41. Leiden: Brill.
2021 | Sammelwerksbeitrag | Im Druck | PUB-ID: 2944983
Semantic Differential
Hood R, Keller B, Streib H (In Press)
In: The Routledge Handbook of Research Methods in the Study of Religion. Engler S, Stausberg M (Eds); Routledge.
PUB
Hood R, Keller B, Streib H (In Press)
In: The Routledge Handbook of Research Methods in the Study of Religion. Engler S, Stausberg M (Eds); Routledge.
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Eingereicht | PUB-ID: 2946598
Religious Development as Change in Religious Types: Results from Three-wave Longitudinal Data with Faith Development Interviews
Streib H (Submitted)
undisclosed.
PUB | Download (ext.)
Streib H (Submitted)
undisclosed.
2021 | Konferenzbeitrag | Angenommen | PUB-ID: 2948850
Von der rekonstruktiven Kasuistik zur Habitusreflexion in der universitären Praxisbegleitung? Konzeptionelle Möglichkeiten und Schwierigkeiten
te Poel K (Accepted)
Presented at the 4. IGSP Kongress Lernen in der Praxis, Osnabrück.
PUB
te Poel K (Accepted)
Presented at the 4. IGSP Kongress Lernen in der Praxis, Osnabrück.
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2943681
Interprofessionelle Kooperation im Sachunterricht an inklusiven Schulen. Fachdidaktische und professionstheoretische Perspektivierungen ausgehend von ethnographischen Unterrichtsbeobachtungen
te Poel K, Martini N (Accepted)
Widerstreit-Sachunterricht.
PUB
te Poel K, Martini N (Accepted)
Widerstreit-Sachunterricht.
2021 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2948744
RNA-Binding Protein Immunoprecipitation and High-Throughput Sequencing
Köster T, Staiger D (2021)
In: Arabidopsis Protocols . Sanchez-Serrano JJ, Salinas J (Eds); Methods in molecular biology , 2200. New York: Humana: 453-461.
PUB | DOI | PubMed | Europe PMC
Köster T, Staiger D (2021)
In: Arabidopsis Protocols . Sanchez-Serrano JJ, Salinas J (Eds); Methods in molecular biology , 2200. New York: Humana: 453-461.
2021 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2948739
Proper Multiple Imputation of Clustered or Panel Data
Spiess M, Kleinke K, Reinecke J (2021)
In: Advances in Longitudinal Survey Methodology. Lynn P (Ed); Wiley series in probability and statistics. Hoboken, NJ: Wiley.
PUB
Spiess M, Kleinke K, Reinecke J (2021)
In: Advances in Longitudinal Survey Methodology. Lynn P (Ed); Wiley series in probability and statistics. Hoboken, NJ: Wiley.
2021 | Sammelwerksbeitrag | Eingereicht | PUB-ID: 2948738
Bilderbücher – Reimgeschichten. Werk und Wirkung Adolf Holsts aus kinderliteraturhistorischer Perspektive
Schmideler S (Submitted)
In: Bilderbücher, Reimgeschichten - Leben, Werk und Wirkung des Bückeburger Kinderlyrikers Adolf Holst. Brüdermann S, Schmideler S (Eds); Veröffentlichungen des Niedersächsischen Landesarchivs, 5. Göttingen: Wallstein.
PUB
Schmideler S (Submitted)
In: Bilderbücher, Reimgeschichten - Leben, Werk und Wirkung des Bückeburger Kinderlyrikers Adolf Holst. Brüdermann S, Schmideler S (Eds); Veröffentlichungen des Niedersächsischen Landesarchivs, 5. Göttingen: Wallstein.
2021 | Sammelwerksbeitrag | Im Druck | PUB-ID: 2948680
Inklusion in Theologie und Religionspädagogik. Ausgewählte fachdidaktische und fachliche Zugänge, Kernfragen und Herausforderungen
te Poel K, Bolgen K (In Press)
In: Schulische Inklusion als Phänomen – Phänomene schulischer Inklusion. Braksiek M, Golus K, Gröben B, Heinrich M, Schildhauer P, Streblow L (Eds); .
PUB
te Poel K, Bolgen K (In Press)
In: Schulische Inklusion als Phänomen – Phänomene schulischer Inklusion. Braksiek M, Golus K, Gröben B, Heinrich M, Schildhauer P, Streblow L (Eds); .