Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

71095 Publikationen

2021 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2949074 PUB | DOI | Download (ext.)
 
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Im Druck | PUB-ID: 2949408
Active ingredients and factors for deep processing during an example-based training intervention
Hefter MH, Berthold K (In Press)
Learning Environments Research.
PUB
 
2021 | Monographie | Veröffentlicht | PUB-ID: 2949370
Sozialwissenschaftliche Bildung. Politik - Wirtschaft - Gesellschaft
Engartner T, Hedtke R, Zurstrassen B (2021) utb; 5396.
Paderborn: Ferdinand Schöningh.
PUB
 
2021 | Herausgeber*in Sammelwerk | Unveröffentlicht | PUB-ID: 2949297
Practising Borders: Belonging to Empires, Nations, and Regions in the Nineteenth and Twentieth Centuries
Harders L, Schnicke F (Eds) (Unpublished)
New York: Oxford University Press.
PUB
 
2021 | Sammelwerksbeitrag | Unveröffentlicht | PUB-ID: 2949298
The Region Matters: Governance and Border Practices in 1850s Alsace
Harders L (Unpublished)
In: Practising Borders: Belonging to Empires, Nations, and Regions in the Nineteenth and Twentieth Centuries. Harders L, Schnicke F (Eds); New York: Oxford University Press.
PUB
 
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2949249 PUB
 
2021 | Sammelwerksbeitrag | Im Druck | PUB-ID: 2945827
Pädagogische Architektur – Schule als inklusiver Raum
Zenke CT (In Press)
In: Inklusive Schulentwicklung. Resch K, Lindner K-T, Streese B, Proyer M, Schwab S (Eds); Münster, New York: Waxmann.
PUB
 
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Im Druck | PUB-ID: 2945826 PUB
 
2021 | Sammelwerksbeitrag | Eingereicht | PUB-ID: 2949187
Emerging Economy MNCs and their Geopolitical Embeddedness
Mense-Petermann U (Submitted)
In: Research Agenda in International Business Management. Geppert M, Özkurt Ö (Eds); Edward Elgar.
PUB
 
2021 | Konferenzbeitrag | Angenommen | PUB-ID: 2949148
Anerkennung und habituelle Passung – theorieanalytische und empirische Ergebnisse im Kontext von Lehrerprofessions- und Schulforschung
te Poel K (Accepted)
Presented at the BiSEd-Kolloquium (LEHRER*INNEN-)BILDUNGSFORSCHUNG MADE IN BIELEFELD, Bielefeld.
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung