Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

71095 Publikationen

2021 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2949074
Thiedig, Katharina, Weisshaar, Bernd, and Stracke, Ralf. 2021. “Functional and evolutionary analysis of the Arabidopsis 4R-MYB protein SNAPc4 as part of the SNAP complex”. Plant Physiology.
PUB | DOI | Download (ext.)
 
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Im Druck | PUB-ID: 2949408
Hefter, Markus Herbert, and Berthold, Kirsten. In Press. “Active ingredients and factors for deep processing during an example-based training intervention”. Learning Environments Research.
PUB
 
2021 | Monographie | Veröffentlicht | PUB-ID: 2949370
Engartner, Tim, Hedtke, Reinhold, and Zurstrassen, Bettina. 2021. Sozialwissenschaftliche Bildung. Politik - Wirtschaft - Gesellschaft. Vol. 5396. utb. Paderborn: Ferdinand Schöningh.
PUB
 
2021 | Herausgeber*in Sammelwerk | Unveröffentlicht | PUB-ID: 2949297
Harders, Levke, and Schnicke, Falko, eds. Unpublished. Practising Borders: Belonging to Empires, Nations, and Regions in the Nineteenth and Twentieth Centuries. New York: Oxford University Press.
PUB
 
2021 | Sammelwerksbeitrag | Unveröffentlicht | PUB-ID: 2949298
Harders, Levke. Unpublished. “The Region Matters: Governance and Border Practices in 1850s Alsace”. In Practising Borders: Belonging to Empires, Nations, and Regions in the Nineteenth and Twentieth Centuries, ed. Levke Harders and Falko Schnicke. New York: Oxford University Press.
PUB
 
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2949249
Zenke, Christian Timo. Accepted. “Die Schule als „offenes Haus“. Einige Überlegungen zum Verhältnis von Schularchitektur und Demokratiepädagogik”. Lernende Schule, no. 92.
PUB
 
2021 | Sammelwerksbeitrag | Im Druck | PUB-ID: 2945827
Zenke, Christian Timo. In Press. “Pädagogische Architektur – Schule als inklusiver Raum”. In Inklusive Schulentwicklung, ed. Katharina Resch, Katharina-Theresa Lindner, Bettina Streese, Michelle Proyer, and Susanne Schwab. Münster, New York: Waxmann.
PUB
 
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Im Druck | PUB-ID: 2945826
Zenke, Christian Timo, and Kurz, Benedict. In Press. “School as an „experimental station“: Über das Prinzip der Laboratory School und seine Verbreitung in Europa”. Bildung und Erziehung.
PUB
 
2021 | Sammelwerksbeitrag | Eingereicht | PUB-ID: 2949187
Mense-Petermann, Ursula. Submitted. “Emerging Economy MNCs and their Geopolitical Embeddedness”. In Research Agenda in International Business Management, ed. Mike Geppert and Ödül Özkurt. Edward Elgar.
PUB
 
2021 | Konferenzbeitrag | Angenommen | PUB-ID: 2949148
te Poel, Kathrin. Accepted. “Anerkennung und habituelle Passung – theorieanalytische und empirische Ergebnisse im Kontext von Lehrerprofessions- und Schulforschung”. Presented at the BiSEd-Kolloquium (LEHRER*INNEN-)BILDUNGSFORSCHUNG MADE IN BIELEFELD, Bielefeld .
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: chicago

Export / Einbettung