Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

71095 Publikationen

2021 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2949074
Thiedig K, Weisshaar B, Stracke R (2021)
Functional and evolutionary analysis of the Arabidopsis 4R-MYB protein SNAPc4 as part of the SNAP complex.
Plant Physiology.
PUB | DOI | Download (ext.)
 
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Im Druck | PUB-ID: 2949408
Hefter MH, Berthold K (In Press)
Active ingredients and factors for deep processing during an example-based training intervention.
Learning Environments Research.
PUB
 
2021 | Monographie | Veröffentlicht | PUB-ID: 2949370
Engartner T, Hedtke R, Zurstrassen B (2021)
Sozialwissenschaftliche Bildung. Politik - Wirtschaft - Gesellschaft. utb; 5396.
Paderborn: Ferdinand Schöningh.
PUB
 
2021 | Herausgeber*in Sammelwerk | Unveröffentlicht | PUB-ID: 2949297
Harders L, Schnicke F (Eds) (Unpublished)
Practising Borders: Belonging to Empires, Nations, and Regions in the Nineteenth and Twentieth Centuries.
New York: Oxford University Press.
PUB
 
2021 | Sammelwerksbeitrag | Unveröffentlicht | PUB-ID: 2949298
Harders L (Unpublished)
The Region Matters: Governance and Border Practices in 1850s Alsace.
In: Practising Borders: Belonging to Empires, Nations, and Regions in the Nineteenth and Twentieth Centuries. Harders L, Schnicke F (Eds); New York: Oxford University Press.
PUB
 
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2949249
Zenke CT (Accepted)
Die Schule als „offenes Haus“. Einige Überlegungen zum Verhältnis von Schularchitektur und Demokratiepädagogik.
Lernende Schule (92).
PUB
 
2021 | Sammelwerksbeitrag | Im Druck | PUB-ID: 2945827
Zenke CT (In Press)
Pädagogische Architektur – Schule als inklusiver Raum.
In: Inklusive Schulentwicklung. Resch K, Lindner K-T, Streese B, Proyer M, Schwab S (Eds); Münster, New York: Waxmann.
PUB
 
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Im Druck | PUB-ID: 2945826
Zenke CT, Kurz B (In Press)
School as an „experimental station“: Über das Prinzip der Laboratory School und seine Verbreitung in Europa.
Bildung und Erziehung.
PUB
 
2021 | Sammelwerksbeitrag | Eingereicht | PUB-ID: 2949187
Mense-Petermann U (Submitted)
Emerging Economy MNCs and their Geopolitical Embeddedness.
In: Research Agenda in International Business Management. Geppert M, Özkurt Ö (Eds); Edward Elgar.
PUB
 
2021 | Konferenzbeitrag | Angenommen | PUB-ID: 2949148
te Poel K (Accepted)
Anerkennung und habituelle Passung – theorieanalytische und empirische Ergebnisse im Kontext von Lehrerprofessions- und Schulforschung.
Presented at the BiSEd-Kolloquium (LEHRER*INNEN-)BILDUNGSFORSCHUNG MADE IN BIELEFELD, Bielefeld.
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: bio1

Export / Einbettung