Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
71095 Publikationen
2021 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2949074
Thiedig K, Weisshaar B, Stracke R (2021)
Functional and evolutionary analysis of the Arabidopsis 4R-MYB protein SNAPc4 as part of the SNAP complex.
Plant Physiology.
PUB | DOI | Download (ext.)
Functional and evolutionary analysis of the Arabidopsis 4R-MYB protein SNAPc4 as part of the SNAP complex.
Plant Physiology.
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Im Druck | PUB-ID: 2949408
Hefter MH, Berthold K (In Press)
Active ingredients and factors for deep processing during an example-based training intervention.
Learning Environments Research.
PUB
Active ingredients and factors for deep processing during an example-based training intervention.
Learning Environments Research.
2021 | Monographie | Veröffentlicht | PUB-ID: 2949370
Engartner T, Hedtke R, Zurstrassen B (2021)
Sozialwissenschaftliche Bildung. Politik - Wirtschaft - Gesellschaft. utb; 5396.
Paderborn: Ferdinand Schöningh.
PUB
Sozialwissenschaftliche Bildung. Politik - Wirtschaft - Gesellschaft. utb; 5396.
Paderborn: Ferdinand Schöningh.
2021 | Herausgeber*in Sammelwerk | Unveröffentlicht | PUB-ID: 2949297
Harders L, Schnicke F (Eds) (Unpublished)
Practising Borders: Belonging to Empires, Nations, and Regions in the Nineteenth and Twentieth Centuries.
New York: Oxford University Press.
PUB
Practising Borders: Belonging to Empires, Nations, and Regions in the Nineteenth and Twentieth Centuries.
New York: Oxford University Press.
2021 | Sammelwerksbeitrag | Unveröffentlicht | PUB-ID: 2949298
Harders L (Unpublished)
The Region Matters: Governance and Border Practices in 1850s Alsace.
In: Practising Borders: Belonging to Empires, Nations, and Regions in the Nineteenth and Twentieth Centuries. Harders L, Schnicke F (Eds); New York: Oxford University Press.
PUB
The Region Matters: Governance and Border Practices in 1850s Alsace.
In: Practising Borders: Belonging to Empires, Nations, and Regions in the Nineteenth and Twentieth Centuries. Harders L, Schnicke F (Eds); New York: Oxford University Press.
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2949249
Zenke CT (Accepted)
Die Schule als „offenes Haus“. Einige Überlegungen zum Verhältnis von Schularchitektur und Demokratiepädagogik.
Lernende Schule (92).
PUB
Die Schule als „offenes Haus“. Einige Überlegungen zum Verhältnis von Schularchitektur und Demokratiepädagogik.
Lernende Schule (92).
2021 | Sammelwerksbeitrag | Im Druck | PUB-ID: 2945827
Zenke CT (In Press)
Pädagogische Architektur – Schule als inklusiver Raum.
In: Inklusive Schulentwicklung. Resch K, Lindner K-T, Streese B, Proyer M, Schwab S (Eds); Münster, New York: Waxmann.
PUB
Pädagogische Architektur – Schule als inklusiver Raum.
In: Inklusive Schulentwicklung. Resch K, Lindner K-T, Streese B, Proyer M, Schwab S (Eds); Münster, New York: Waxmann.
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Im Druck | PUB-ID: 2945826
Zenke CT, Kurz B (In Press)
School as an „experimental station“: Über das Prinzip der Laboratory School und seine Verbreitung in Europa.
Bildung und Erziehung.
PUB
School as an „experimental station“: Über das Prinzip der Laboratory School und seine Verbreitung in Europa.
Bildung und Erziehung.
2021 | Sammelwerksbeitrag | Eingereicht | PUB-ID: 2949187
Mense-Petermann U (Submitted)
Emerging Economy MNCs and their Geopolitical Embeddedness.
In: Research Agenda in International Business Management. Geppert M, Özkurt Ö (Eds); Edward Elgar.
PUB
Emerging Economy MNCs and their Geopolitical Embeddedness.
In: Research Agenda in International Business Management. Geppert M, Özkurt Ö (Eds); Edward Elgar.
2021 | Konferenzbeitrag | Angenommen | PUB-ID: 2949148
te Poel K (Accepted)
Anerkennung und habituelle Passung – theorieanalytische und empirische Ergebnisse im Kontext von Lehrerprofessions- und Schulforschung.
Presented at the BiSEd-Kolloquium (LEHRER*INNEN-)BILDUNGSFORSCHUNG MADE IN BIELEFELD, Bielefeld.
PUB
Anerkennung und habituelle Passung – theorieanalytische und empirische Ergebnisse im Kontext von Lehrerprofessions- und Schulforschung.
Presented at the BiSEd-Kolloquium (LEHRER*INNEN-)BILDUNGSFORSCHUNG MADE IN BIELEFELD, Bielefeld.