Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

67049 Publikationen

2020 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2934524
Wendisch VF (2020)
Metabolic engineering advances and prospects for amino acid production.
Metabolic Engineering 58: 17–34.
PUB | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
 
2020 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2941757 OA
Gündüz Can R (2020)
Neurophysiological Investigation of the Functional Interactions between Manual Action Control and Working Memory.
Bielefeld: Universität Bielefeld.
PUB | PDF | DOI
 
2020 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941473 OA
Betz S, Székely É, Zarrieß S, Schröer M, Schade L, Wagner P (2020)
Hesitation Processing Analysis Using Continuous Mouse-Tracking and Gamification.
In: Elektronische Sprachsignalverarbeitung 2020. Tagungsband der 31. Konferenz. Wendemuth A, Böck R, Siegert I (Eds); Studientexte zur Sprachkommunikation, 95. Dresden: TUD Press: 85-92.
PUB | PDF
 
2020 | Report | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941771 OA
Aasheim JH, Schirrwagen J, Kuchma I, Franck G, Hermans E, Rettberg N, Steiner T (2020)
D6.2 – Best Practice Guide for Co-Operative Models of Publishing.
Bielefeld University.
PUB | DOI | Download (ext.)
 
2020 | Monographie | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941753
Schwedler S (2020)
Analyse des Studienstarts im Fach Chemie - Lernen mit Simulationen als fachdidaktischer Weg aus der Überforderung.
Göttingen: Cuvillier.
PUB
 
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941739 OA
Löwe J, Gröger H (2020)
Fatty Acid Hydratases: Versatile Catalysts to Access Hydroxy Fatty Acids in Efficient Syntheses of Industrial Interest.
Catalysts 10(3): 287.
PUB | PDF | DOI
 
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Im Druck | PUB-ID: 2941670
te Poel K (In Press)
Anerkennung und Beziehungen. Didaktische Umsetzungen? Anfragen ausgehend von theoretischen und empirischen Analysen zum Zusammenhang von Menschen-​ bzw. Schülerbild, Anerkennungshandeln und Lehrerhabitus.
Zeitschrift für Inklusion-online.
PUB
 
2020 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941724 OA
Faist T, Cohen N (2020)
Book Launch: Z''L Gali Schir - "We bring them Israel there." Cross border engagement as a case of nationbuilding (Berlin: Hentrich & Hentrich, 2018). COMCAD Arbeitspapiere - Working Papers; 170.
Bielefeld: Centre on Migration, Citizenship and Development (COMCAD), Fakultät für Soziologie.
PUB | PDF
 
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941723 OA
Schmiedebach M, Litzke V, Wegner C (2020)
Educating recently immigrated students: Exploring the suitability of scientific Modules in secondary education.
Progress In Science Education (PriSE) 2(1): 28-35.
PUB | DOI | Download (ext.)
 
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Im Druck | PUB-ID: 2941722
Schalk L, Roelle J, Saalbach H, Berthold K, Stern E, Renkl A (In Press)
Providing worked examples for learning multiple principles.
Applied Cognitive Psychology.
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: bio1

Export / Einbettung