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272 Publikationen

2020 | Sammelwerksbeitrag | Angenommen | PUB-ID: 2937763
Decker, R., Löffler, M.: The Globality of Brands – A Question of Methods? In: Nakayama, A. and Yokoyama, S. (eds.) Advanced Studies in Behaviormetrics and Data Science: Essays in Honor of Akinori Okada. Springer, Heidelberg (Accepted).
PUB
 
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2936832
Michler, O., Decker, R., Stummer, C.: To trust or not to trust smart consumer products: A literature review of trust-building factors. Management Review Quarterly. (Accepted).
PUB | DOI
 
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2932818
Souka, M., Böger, D., Decker, R., Stummer, C., Wiemann, A.: Is more automation always better? An empirical study of customers' willingness to use autonomous vehicle functions. International Journal of Automotive Technology and Management. (Accepted).
PUB
 
2019 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547652
Esch, F.-R., Decker, R., Herrmann, A., Sattler, H., Woratschek, H. eds: Marken- und Produktmanagement. (2001-2019, 46 volumes). Gabler Research. Springer Gabler , Wiesbaden (2019).
PUB
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913546
Plumeyer, A., Kottemann, P., Böger, D., Decker, R.: Measuring brand image: A systematic review, practical guidance, and future research directions. Review of Managerial Science. 13, 227-265 (2019).
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2932392 OA
Poppen, F., Decker, R.: The Intermediary as an Institutional Entrepreneur: Institutional Change and Stability in Triple-Helix-Cooperation. Triple Helix. 5, 2-22 (2018).
PUB | PDF | DOI
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918564
Böger, D., Kottemann, P., Decker, R.: Parent Brands´ Influence on Co-Brand´s Perception. A Model-Based Approach. Journal of Product & Brand Management. 27, 514-522 (2018).
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2930294
Klostermann, J., Plumeyer, A., Böger, D., Decker, R.: Extracting Brand Information from Social Networks. Integrating Image, Text, and Social Tagging Data. International Journal of Research in Marketing. 35, 538-556 (2018).
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913917
Kottemann, P., Plumeyer, A., Decker, R.: Investigating feedback effects in the field of brand extension using brand concept maps. Baltic Journal of Management. 13, 41-64 (2018).
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2915390
Stummer, C., Kundisch, D., Decker, R.: Platform launch strategies. Business & Information Systems Engineering. 60, 167-173 (2018).
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919675
Klostermann, J., Plumeyer, A., Böger, D., Decker, R.: Combining Visual and Textual User-Generated Content to Capture Brand Perceptions. Proceedings of the AMA Summer Academic Conference. 29, p. DS19-DS20. (2018).
PUB
 
2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918563
Klostermann, J., Plumeyer, A., Decker, R.: Deriving Brand Associative Networks from Instagram. Proceedings of the 47th EMAC Conference. European Marketing Academy (EMAC). (2018).
PUB
 
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2912080 OA
Decker, R., Stummer, C.: Marketing management for consumer products in the era of the Internet of Things. Advances in Internet of Things. 7, 47-70 (2017).
PUB | PDF | DOI
 
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2900410 OA
Dawid, H., Decker, R., Hermann, T., Jahnke, H., Klat, W., König, R., Stummer, C.: Management science in the era of smart consumer products: Challenges and research perspectives. Central European Journal of Operations Research. 25, 203-230 (2017).
PUB | PDF | DOI | WoS
 
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2911884
Böger, D., Kottemann, P., Meißner, M., Decker, R.: A mechanism for aggregating association network data: An application to brand concept maps. Journal of Business Research. 79, 90-106 (2017).
PUB | DOI | WoS
 
2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906632
Löffler, M., Decker, R.: „Connected Car“ und Customer Experience Management – unlösbare Herausforderung oder gemeinsame Chance für Hersteller und Händler? In: Proff, H. and Fojcik, T.M. (eds.) Innovative Produkte und Dienstleistungen in der Mobilität. p. 521-533. Springer, Wiesbaden (2017).
PUB | DOI
 
2017 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913547
Kottemann, P., Decker, R., Hentschel, D.: Measuring Brand Image Perceptions in Co-Branding. Social Science Research Network (2017).
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2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2903594
Lee, C.-L., Decker, R.: Co-branding Partner Selection: The Importance of Belief Revision. Journal of Business Economics and Management. 17, 546-563 (2016).
PUB | DOI | WoS
 
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2905239
Wegner, S., Decker, R.: Einflussfaktoren kooperativer Strukturen von Schulen und Hochschulen. Das Hochschulwesen. 64, 85-94 (2016).
PUB
 
2015 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919751
Böger, D., Kottemann, P., Decker, R., Meißner, M.: Using Cluster Analysis for the Identification of Heterogeneous Brand Images. European Conference on Data Analysis 2015, Book of Abstracts. (2015).
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