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272 Publikationen
2020 | Sammelwerksbeitrag | Angenommen | PUB-ID: 2937763
Decker, R., & Löffler, M., Accepted. The Globality of Brands – A Question of Methods? In A. Nakayama & S. Yokoyama, eds. Advanced Studies in Behaviormetrics and Data Science: Essays in Honor of Akinori Okada. Heidelberg: Springer.
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2020 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2932818
Souka, M., et al., Accepted. Is more automation always better? An empirical study of customers' willingness to use autonomous vehicle functions. International Journal of Automotive Technology and Management.
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2019 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547652
F. - R. Esch, et al., eds., 2019. Marken- und Produktmanagement. (2001-2019, 46 volumes), Gabler Research, Wiesbaden: Springer Gabler .
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2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919675
Klostermann, J., et al., 2018. Combining Visual and Textual User-Generated Content to Capture Brand Perceptions. In Proceedings of the AMA Summer Academic Conference. no.29 pp. DS19-DS20.
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2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918563
Klostermann, J., Plumeyer, A., & Decker, R., 2018. Deriving Brand Associative Networks from Instagram. In Proceedings of the 47th EMAC Conference. European Marketing Academy (EMAC).
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2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906632
Löffler, M., & Decker, R., 2017. „Connected Car“ und Customer Experience Management – unlösbare Herausforderung oder gemeinsame Chance für Hersteller und Händler? In H. Proff & T. M. Fojcik, eds. Innovative Produkte und Dienstleistungen in der Mobilität. Wiesbaden: Springer, pp. 521-533.
PUB | DOI
2017 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913547
Kottemann, P., Decker, R., & Hentschel, D., 2017. Measuring Brand Image Perceptions in Co-Branding, Social Science Research Network.
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2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2905239
Wegner, S., & Decker, R., 2016. Einflussfaktoren kooperativer Strukturen von Schulen und Hochschulen. Das Hochschulwesen, 64(3), p 85-94.
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2015 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919751
Böger, D., et al., 2015. Using Cluster Analysis for the Identification of Heterogeneous Brand Images. In European Conference on Data Analysis 2015, Book of Abstracts.
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