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272 Publikationen

2020 | Sammelwerksbeitrag | Angenommen | PUB-ID: 2937763
Decker R, Löffler M (Accepted)
The Globality of Brands – A Question of Methods?
In: Advanced Studies in Behaviormetrics and Data Science: Essays in Honor of Akinori Okada. Nakayama A, Yokoyama S (Eds); Heidelberg: Springer.
PUB
 
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2936832
Michler O, Decker R, Stummer C (Accepted)
To trust or not to trust smart consumer products: A literature review of trust-building factors.
Management Review Quarterly.
PUB | DOI
 
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2932818
Souka M, Böger D, Decker R, Stummer C, Wiemann A (Accepted)
Is more automation always better? An empirical study of customers' willingness to use autonomous vehicle functions.
International Journal of Automotive Technology and Management.
PUB
 
2019 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547652
Esch F-R, Decker R, Herrmann A, Sattler H, Woratschek H (Eds) (2019)
Marken- und Produktmanagement. (2001-2019, 46 volumes). Gabler Research.
Wiesbaden: Springer Gabler .
PUB
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913546
Plumeyer A, Kottemann P, Böger D, Decker R (2019)
Measuring brand image: A systematic review, practical guidance, and future research directions.
Review of Managerial Science 13(2): 227-265.
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2932392 OA
Poppen F, Decker R (2018)
The Intermediary as an Institutional Entrepreneur: Institutional Change and Stability in Triple-Helix-Cooperation.
Triple Helix 5(9): 2-22.
PUB | PDF | DOI
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918564
Böger D, Kottemann P, Decker R (2018)
Parent Brands´ Influence on Co-Brand´s Perception. A Model-Based Approach.
Journal of Product & Brand Management 27(5): 514-522.
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2930294
Klostermann J, Plumeyer A, Böger D, Decker R (2018)
Extracting Brand Information from Social Networks. Integrating Image, Text, and Social Tagging Data.
International Journal of Research in Marketing 35(4): 538-556.
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913917
Kottemann P, Plumeyer A, Decker R (2018)
Investigating feedback effects in the field of brand extension using brand concept maps.
Baltic Journal of Management 13(1): 41-64.
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2915390
Stummer C, Kundisch D, Decker R (2018)
Platform launch strategies.
Business & Information Systems Engineering 60(2): 167-173.
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919675
Klostermann J, Plumeyer A, Böger D, Decker R (2018)
Combining Visual and Textual User-Generated Content to Capture Brand Perceptions.
In: Proceedings of the AMA Summer Academic Conference. 29. DS19-DS20.
PUB
 
2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918563
Klostermann J, Plumeyer A, Decker R (2018)
Deriving Brand Associative Networks from Instagram.
In: Proceedings of the 47th EMAC Conference. European Marketing Academy (EMAC). .
PUB
 
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2912080 OA
Decker R, Stummer C (2017)
Marketing management for consumer products in the era of the Internet of Things.
Advances in Internet of Things 7(3): 47-70.
PUB | PDF | DOI
 
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2900410 OA
Dawid H, Decker R, Hermann T, Jahnke H, Klat W, König R, Stummer C (2017)
Management science in the era of smart consumer products: Challenges and research perspectives.
Central European Journal of Operations Research 25(1): 203-230.
PUB | PDF | DOI | WoS
 
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2911884
Böger D, Kottemann P, Meißner M, Decker R (2017)
A mechanism for aggregating association network data: An application to brand concept maps.
Journal of Business Research 79(October 2017): 90-106.
PUB | DOI | WoS
 
2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906632
Löffler M, Decker R (2017)
„Connected Car“ und Customer Experience Management – unlösbare Herausforderung oder gemeinsame Chance für Hersteller und Händler?
In: Innovative Produkte und Dienstleistungen in der Mobilität. Proff H, Fojcik TM (Eds); Wiesbaden: Springer: 521-533.
PUB | DOI
 
2017 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913547
Kottemann P, Decker R, Hentschel D (2017)
Measuring Brand Image Perceptions in Co-Branding.
Social Science Research Network.
PUB
 
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2903594
Lee C-L, Decker R (2016)
Co-branding Partner Selection: The Importance of Belief Revision.
Journal of Business Economics and Management 17(4): 546-563.
PUB | DOI | WoS
 
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2905239
Wegner S, Decker R (2016)
Einflussfaktoren kooperativer Strukturen von Schulen und Hochschulen.
Das Hochschulwesen 64(3): 85-94.
PUB
 
2015 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919751
Böger D, Kottemann P, Decker R, Meißner M (2015)
Using Cluster Analysis for the Identification of Heterogeneous Brand Images.
In: European Conference on Data Analysis 2015, Book of Abstracts. .
PUB
 

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