Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

272 Publikationen

2020 | Sammelwerksbeitrag | Angenommen | PUB-ID: 2937763
R. Decker, and M. Löffler, in Advanced Studies in Behaviormetrics and Data Science: Essays in Honor of Akinori Okada (Eds.: A. Nakayama, S. Yokoyama), Springer, Heidelberg, Accepted.
PUB
 
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2936832
O. Michler, R. Decker, and C. Stummer, “To trust or not to trust smart consumer products: A literature review of trust-building factors”, Management Review Quarterly, Accepted.
PUB | DOI
 
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2932818
M. Souka, D. Böger, R. Decker, C. Stummer, and A. Wiemann, “Is more automation always better? An empirical study of customers' willingness to use autonomous vehicle functions”, International Journal of Automotive Technology and Management, Accepted.
PUB
 
2019 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547652
Marken- und Produktmanagement. (2001-2019, 46 volumes), Springer Gabler , Wiesbaden, 2019.
PUB
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913546
A. Plumeyer, P. Kottemann, D. Böger, and R. Decker, “Measuring brand image: A systematic review, practical guidance, and future research directions”, Review of Managerial Science, 2019, 13, 227-265.
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2932392 OA
F. Poppen, and R. Decker, “The Intermediary as an Institutional Entrepreneur: Institutional Change and Stability in Triple-Helix-Cooperation”, Triple Helix, 2018, 5, 2-22.
PUB | PDF | DOI
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918564
D. Böger, P. Kottemann, and R. Decker, “Parent Brands´ Influence on Co-Brand´s Perception. A Model-Based Approach”, Journal of Product & Brand Management, 2018, 27, 514-522.
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2930294
J. Klostermann, A. Plumeyer, D. Böger, and R. Decker, “Extracting Brand Information from Social Networks. Integrating Image, Text, and Social Tagging Data”, International Journal of Research in Marketing, 2018, 35, 538-556.
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913917
P. Kottemann, A. Plumeyer, and R. Decker, “Investigating feedback effects in the field of brand extension using brand concept maps”, Baltic Journal of Management, 2018, 13, 41-64.
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2915390
C. Stummer, D. Kundisch, and R. Decker, “Platform launch strategies”, Business & Information Systems Engineering, 2018, 60, 167-173.
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919675
J. Klostermann, A. Plumeyer, D. Böger, and R. Decker, in Proceedings of the AMA Summer Academic Conference, 2018, p. DS19-DS20.
PUB
 
2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918563
J. Klostermann, A. Plumeyer, and R. Decker, in Proceedings of the 47th EMAC Conference. European Marketing Academy (EMAC), 2018.
PUB
 
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2912080 OA
R. Decker, and C. Stummer, “Marketing management for consumer products in the era of the Internet of Things”, Advances in Internet of Things, 2017, 7, 47-70.
PUB | PDF | DOI
 
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2900410 OA
H. Dawid, R. Decker, T. Hermann, H. Jahnke, W. Klat, R. König, and C. Stummer, “Management science in the era of smart consumer products: Challenges and research perspectives”, Central European Journal of Operations Research, 2017, 25, 203-230.
PUB | PDF | DOI | WoS
 
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2911884
D. Böger, P. Kottemann, M. Meißner, and R. Decker, “A mechanism for aggregating association network data: An application to brand concept maps”, Journal of Business Research, 2017, 79, 90-106.
PUB | DOI | WoS
 
2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906632
M. Löffler, and R. Decker, in Innovative Produkte und Dienstleistungen in der Mobilität (Eds.: H. Proff, T.M. Fojcik), Springer, Wiesbaden, 2017, p. 521-533.
PUB | DOI
 
2017 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913547
P. Kottemann, R. Decker, and D. Hentschel, Measuring Brand Image Perceptions in Co-Branding, Social Science Research Network, 2017.
PUB
 
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2903594
C. - L. Lee, and R. Decker, “Co-branding Partner Selection: The Importance of Belief Revision”, Journal of Business Economics and Management, 2016, 17, 546-563.
PUB | DOI | WoS
 
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2905239
S. Wegner, and R. Decker, “Einflussfaktoren kooperativer Strukturen von Schulen und Hochschulen”, Das Hochschulwesen, 2016, 64, 85-94.
PUB
 
2015 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919751
D. Böger, P. Kottemann, R. Decker, and M. Meißner, in European Conference on Data Analysis 2015, Book of Abstracts, 2015.
PUB
 

Filter und Suchbegriffe

department=29895914

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: angewandte-chemie

Export / Einbettung