Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

272 Publikationen

2008 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495254
Decker R, Lee C-L (2008)
A Systematic Analysis of the Preference Change in Co-branding. MPRA Paper No. 12249.
Munich Personal RePEc Archive.
PUB
 
2008 | Lexikoneintrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495074
Scholz S, Wagner R (2008)
Scanning Multimedia Business Environments.
In: Encyclopedia of Multimedia Technology and Networking. Pagani M (Ed); 2nd ed. Hershey: IGI Global: 1257-1263.
PUB
 
2008 | Konferenzband | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495156
Preisach C, Burkhardt H, Schmidt-Thieme L, Decker R (Eds) (2008)
Data Analysis, Machine Learning and Applications.
Berlin: Springer.
PUB | DOI
 
2008 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495175
Decker R (2008)
Growing Neural Gas-like Networks and their Application to Data Analysis and Clustering in Marketing.
In: Taksonomia 15 - Klasyfikacja i analiza danych - teoria i zastosowania, Proceedings of the SKAD Conference 2007. Jajuga K, Walesiak M (Eds); Wroclaw: Uniwersytet Ekonomiczny we Wroclawiu: 17-34.
PUB
 
2008 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920789
Meißner M, Scholz S, Decker R (2008)
AHP versus ACA – An Empirical Comparison.
In: Data Analysis, Machine Learning and Applications. Preisach C, Burkhardt H, Schmidt-Thieme L, Decker R (Eds);1. Berlin Heidelberg: Springer: 447-454.
PUB | DOI
 
2008 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495198
Decker R, Scholz S (2008)
Modellgestützte Nachfrageanalyse im Internet als Grundlage für eine kundenorientierte Angebotspolitik.
In: Proceedings of the 7th International Congress Marketing Trends, Venice, 2008. Adreani J, Collesei U (Eds);.
PUB
 
2008 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495256
Decker R, Gnibba K (2008)
Konsumentenforschung in Web 2.0: Quantitative Analyse digitaler Kundenmeinungen am Beispiel der Mobiltelefonindustrie. Discussion Paper No. 575.
Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University.
PUB
 
2008 | Lexikoneintrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920797
Wagner R, Meißner M (2008)
Multimedia for Direct Marketing.
In: Encyclopedia of Multimedia Technology and Networking. Pagani M (Ed); 2nd ed. IGI Global: 978-985.
PUB
 
2008 | Lexikoneintrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920800
Meißner M, Scholz S, Wagner R (2008)
Marketing Research using Multimedia Technologies.
In: Encyclopedia of Multimedia Technology and Networking. Pagani M (Ed); 2nd ed. IGI Global: 880-886.
PUB
 
2008 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 1923123
Decker R, Kroll F (2008)
Modellierung vager und ungenauer Informationen.
In: Die Kunst des Modellierens - Mathematisch-Ökonomische Modelle. Luderer B (Ed); Wiesbaden: Vieweg + Teubner Verlag: 97-111.
PUB
 
2008 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 1923130
Decker R, Kroll F (2008)
Significance and Success Factors of E-Commerce in China and Russia – An Empirical View.
In: Emerging Markets and E-Commerce in Developing Economies. Rouibah K, Khalil OEM, Hassanien AE (Eds); Hershey: IGI Global: 57-68.
PUB
 
2008 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920786
Decker R, Meißner M, Scholz S (2008)
Detecting and Debugging Erroneous Statements in Pairwise Comparison Matrices.
In: Operations Research Proceedings 2007: Selected Papers of the Annual International Conference of the German Operations Research Society (GOR). Kalcsics J, Nickel S (Eds);1. Berlin Heidelberg: Springer: 277-282.
PUB | DOI
 
2007 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2305478 OA
Neuhaus S (2007)
Marktorientierte Preisbestimmung bei Dienstleistungen mit Vertrauensmerkmalen.
Bielefeld (Germany): Bielefeld University.
PUB | PDF
 
2007 | Lexikoneintrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495026
Decker R (2007)
Konkurrenzanalyse.
In: Enzyklopädie der Betriebswirtschaftslehre I - Handwörterbuch der Betriebswirtschaft. Köhler R, KKüpper H-U, Pfingsten A (Eds); 6th ed. Stuttgart: Schäffer-Poeschel: 918-927.
PUB
 
2007 | Konferenzband | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495045
Decker R, Lenz H-J (Eds) (2007)
Advances in Data Analysis.
Berlin: Springer.
PUB | DOI
 
2007 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495103
Decker R, Esser A, Hermelbracht A (2007)
Das touristische Image europäischer Schwellenländer am Beispiel von Bulgarien.
In: Jahrbuch für Fremdenverkehr. Maschke J, Job H, Schwaiger M (Eds); 48th ed. 134-154.
PUB
 
2007 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495153
Wagner R, Scholz S (2007)
Linear and Nonlinear Biplots of Strategic Uncertainty and Scanning Behavior. Discussion Paper No. 568.
Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University.
PUB
 
2007 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495160
Becker FG, Decker R, Jahnke H, Sperlich A, Stockey C, Timmermann G, Wielenberg S, Wolter B (2007)
BWLinOWL – Kooperation zwischen Wirtschaftsgymnasium, Universität und Robert Bosch Stiftung.
Wirtschaft und Erziehung (5): 155-157.
PUB
 
2007 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2491933
Choudhury S, Kyrillidou M, Heath F, Cook C, Koeper B, Decker R (2007)
LibQUAL+® (Library Quality), ProSeBiCA (Development of New Library Services by Means of Conjoint Analysis), and CAPM (Comprehensive Access to Printed Materials).
In: Proceedings of the Library Assessment Conference: Building Effective, Sustainable, Practical Assessment. DeFranco F, Hiller S, Hinchliffe LJ, Kryillidou M, Self J, Stein J (Eds); Washington, D.C: Association of Research Libraries: 9-14.
PUB | DOI
 
2007 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495054
Decker R, Scholz S (2007)
Unsupervised Topic Detection in document collections: an application in marketing and business journals.
International Journal of Business Intelligence and Data Mining 2(3): 347-364: 347.
PUB | DOI
 

Filter und Suchbegriffe

department=29895914

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: bio1

Export / Einbettung