Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

272 Publikationen

2010 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495286
R. Decker, D. Hentschel, F. Kroll, and Y. H. Philoleau, in Langue, économie, entreprise Gérer les échanges (coll. Langue, discours et société, Allemagne – Autriche – Pays Bas n° 7) (Eds.: I. Behr, P. Farges, D. Hentschel, M. Kauffmann, C. Lang), Presses Sorbonne Nouvelle, Paris, 2010, p. 113-138.
PUB
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2905186
R. Decker, and S. Scholz, “Determining the Attractiveness of Product Attributes in Consumer Goods Markets using POS Scanner Data”, The Marketing Review, 2010, 10, 225-237.
PUB | DOI
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920783
S. Scholz, M. Meißner, and R. Decker, “Measuring Consumer Preferences for Complex Products: A Compositional Approach Based on Paired Comparisons”, Journal of Marketing Research, 2010, 47, 685-698.
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1589371
R. Decker, and K. Gnibba-Yukawa, “Sales Forecasting in High-Technology Markets: A Utility-Based Approach”, JOURNAL OF PRODUCT INNOVATION MANAGEMENT, 2010, 27, 115-129.
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2003345
R. Decker, and M. Trusov, “Estimating aggregate consumer preferences from online product reviews”, International Journal of Research in Marketing, 2010, 27, 293-307.
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920781
M. Meißner, R. Decker, and J. Pfeiffer, “Ein empirischer Vergleich der Prozessaufzeichnungsmethoden Mouselab und Eyetracking bei Präferenzmessungen mittels Choice-based Conjoint-Analyse”, Marketing ZFP, 2010, 32, 135-145.
PUB
 
2010 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 1923139
D. Schindler, and L. Lüpke, in Book of Abstracts (GfKl - CLADAG 2010), Florence, 2010, p. 59-60.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495261
M. N. Tuma, S. Scholz, and R. Decker, “The Application of Cluster Analysis in Marketing Research: A Literature Analysis”, Business Quest Journal, 2009, 14.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495264
C. - L. Lee, and R. Decker, “Modeling the Effect of Belief Revisions on the Success of Co-Branding”, Journal of Applied Economic Sciences, 2009, 4, 235-253.
PUB
 
2009 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495271
S. Raskovic, and R. Decker, Baumstark – Stadtbäume in Bielefeld, Studien zur Bedeutung, Wertschätzung und Nutzung, Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University, 2009.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495219
C. - L. Lee, and R. Decker, “A Systematic Analysis of Preference Change in Co-branding”, Journal of Applied Economic Sciences, 2009, 4, 36-44.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495221
R. Decker, and S. Scholz, “Preference Analysis and Default Optimization in Web-based Product Configuration Systems”, Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, 2009, 4, 43-57.
PUB | DOI
 
2009 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920784
M. Meißner, and R. Decker, in Proceedings of Tenth International Symposium on Analytic Hierarchy Process (ISAHP 2009) (Ed.: T. Tjader), Creative Decisions Foundation, University of Pittsburgh, USA, 2009.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495225
R. Decker, and K. Gnibba, “Konsumentenforschung im Web 2.0 – Analyse von Online-Rezensionen zur kundenorientierten Produktgestaltung”, Marketing ZFP, 2009, 31, 117-136.
PUB
 
2009 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495232
S. Scholz, and R. Wagner, in Cooperation in Classification and Data Analysis (Eds.: A. Okada, T. Imaizumi, H.-H. Bock, W. Gaul), Springer, Berlin, 2009, p. 99-106.
PUB
 
2009 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495208
R. Decker, and C. Bornemeyer, in Conjointanalyse (Eds.: D. Baier, M. Brusch), Springer, Berlin, 2009, p. 199-213.
PUB | DOI
 
2009 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495227
R. Wagner, J. Ontrup, and S. Scholz, in Information: Droge, Ware oder Commons? Wertschöpfungs- und Transformationsprozesse auf den Informationsmärkten (Ed.: R. Kuhlen), Vhw-Verlag, Boizenburg, 2009, p. 147-158.
PUB
 
2009 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495239
R. Wagner, J. Ontrup, and S. Scholz, in Cooperation in Classification and Data Analysis (Eds.: A. Okada, T. Imaizumi, H.-H. Bock, W. Gaul), Springer, Berlin, 2009, p. 161-168.
PUB
 
2009 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495274
C. P. Kleidat, B. Pünt, and R. Decker, Kulturangebote in regionaler Kooperation. Konzepte, Erfolgsfaktoren und Best Practices (Kurzfassung), Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University, 2009.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1636062
J. Ontrup, H. Ritter, S. Scholz, and R. Wagner, “Detecting, Assessing, and Monitoring Relevant Topics in Virtual Information Environments”, IEEE Transactions on Knowledge and Data Engineering, 2009, 21, 415-427.
PUB | DOI | WoS
 

Filter und Suchbegriffe

department=29895914

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: angewandte-chemie

Export / Einbettung