Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

272 Publikationen

2010 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495286
L’Œil et le compromis étude franco-allemande des présentations de produits en ligne
Decker R, Hentschel D, Kroll F, Philoleau YH (2010)
In: Langue, économie, entreprise Gérer les échanges (coll. Langue, discours et société, Allemagne – Autriche – Pays Bas n° 7). Behr I, Farges P, Hentschel D, Kauffmann M, Lang C (Eds); Paris: Presses Sorbonne Nouvelle: 113-138.
PUB
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2905186 PUB | DOI
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920783
Measuring Consumer Preferences for Complex Products: A Compositional Approach Based on Paired Comparisons
Scholz S, Meißner M, Decker R (2010)
Journal of Marketing Research 47(4): 685-698.
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1589371
Sales Forecasting in High-Technology Markets: A Utility-Based Approach
Decker R, Gnibba-Yukawa K (2010)
JOURNAL OF PRODUCT INNOVATION MANAGEMENT 27(1): 115-129.
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2003345
Estimating aggregate consumer preferences from online product reviews
Decker R, Trusov M (2010)
International Journal of Research in Marketing 27(4): 293-307.
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920781 PUB
 
2010 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 1923139
Preference analysis for durable goods – Some remarks on data consistency and empirical results
Schindler D, Lüpke L (2010)
In: Book of Abstracts (GfKl - CLADAG 2010). Florence: 59-60.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495261
The Application of Cluster Analysis in Marketing Research: A Literature Analysis
Tuma MN, Scholz S, Decker R (2009)
Business Quest Journal 14.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495264
Modeling the Effect of Belief Revisions on the Success of Co-Branding
Lee C-L, Decker R (2009)
Journal of Applied Economic Sciences 4: 235-253.
PUB
 
2009 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495271
Baumstark – Stadtbäume in Bielefeld, Studien zur Bedeutung, Wertschätzung und Nutzung
Raskovic S, Decker R (2009) Bielefeld 2000plus – Diskussionspapier Nr. 48.
Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495219
A Systematic Analysis of Preference Change in Co-branding
Lee C-L, Decker R (2009)
Journal of Applied Economic Sciences 4: 36-44.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495221
Preference Analysis and Default Optimization in Web-based Product Configuration Systems
Decker R, Scholz S (2009)
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research 4(3): 43-57.
PUB | DOI
 
2009 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920784
An Empirical Comparison of CBC and AHP for Measuring Consumer Preferences
Meißner M, Decker R (2009)
In: Proceedings of Tenth International Symposium on Analytic Hierarchy Process (ISAHP 2009). Tjader T (Ed); University of Pittsburgh, USA: Creative Decisions Foundation.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495225 PUB
 
2009 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495232
Classification in Marketing Science
Scholz S, Wagner R (2009)
In: Cooperation in Classification and Data Analysis. Okada A, Imaizumi T, Bock H-H, Gaul W (Eds); Berlin: Springer: 99-106.
PUB
 
2009 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495208
Marktsegmentierung auf Basis von individuellen Nutzenmessungen und ihre Anwendung im Bereich von Bibliotheksdienstleistungen
Decker R, Bornemeyer C (2009)
In: Conjointanalyse. Baier D, Brusch M (Eds); Berlin: Springer: 199-213.
PUB | DOI
 
2009 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495227
The Nonlinearity of Strategic Uncertainty and Environmental Scanning Behavior. An Empirical Study of Managerial Information Seeking and Processing Activities
Wagner R, Ontrup J, Scholz S (2009)
In: Information: Droge, Ware oder Commons? Wertschöpfungs- und Transformationsprozesse auf den Informationsmärkten. Kuhlen R (Ed); Boizenburg: VHW-Verlag: 147-158.
PUB
 
2009 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495239
Event Detection in Environmental Scanning: News from a Hospitality Industry Newsletter
Wagner R, Ontrup J, Scholz S (2009)
In: Cooperation in Classification and Data Analysis. Okada A, Imaizumi T, Bock H-H, Gaul W (Eds); Berlin: Springer: 161-168.
PUB
 
2009 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495274
Kulturangebote in regionaler Kooperation. Konzepte, Erfolgsfaktoren und Best Practices (Kurzfassung)
Kleidat CP, Pünt B, Decker R (2009) Bielefeld 2000plus - Diskussionspapier Nr. 47.
Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1636062
Detecting, Assessing, and Monitoring Relevant Topics in Virtual Information Environments
Ontrup J, Ritter H, Scholz S, Wagner R (2009)
IEEE Transactions on Knowledge and Data Engineering 21(3): 415-427.
PUB | DOI | WoS
 

Filter und Suchbegriffe

department=29895914

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung