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272 Publikationen

2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2722839
Meißner, M.; Kottemann, P.; Decker, R.; Scholz, S. (2015): The Benefits of Computer-Based Brand Concept Mapping Schmalenbach Business Review,67:(4): 430-453.
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2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2719758
Raskovic, S.; Decker, R. (2015): The Influence of Trees on the Perception of Urban Squares Urban Forestry & Urban Greening,14:(2): 237-245.
PUB | DOI | Download (ext.) | WoS
 
2015 | Monographie | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495258
Decker, R.; Kroll, F.; Meißner, M.; Wagner, R. (2015): Marketing: Eine entscheidungsorientierte Einführung. Berlin: Springer.
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2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2674647
Kaltenbacher, J.; Decker, R. (2014): New Product Sales Forecasting: An Approach for the Insurance Business World Journal of Management,5:(1): 36-53.
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2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2704897
Decker, R. (2014): Real-time Analysis of Online Product Reviews by Means of Multi-layer Feed-forward Neural Networks International Journal of Business and Social Research,4:(11): 60-70.
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2014 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2709872
Kottemann, P.; Hörmeyer, A.; Decker, R. (2014): An empirical investigation of brand extensions' influence on parent brand image using Brand Concept Maps. In: Sharyn Rundle-Thiele; Krzysztof Kubacki; Denni Arli (Hrsg.): Agents of change. Brisbane, Australia: ANZMAC, c/o Social Marketing @ Griffith, Griffith Business School, Griffith University. S. 140-146.
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2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2680496
Pfeiffer, J.; Meißner, M.; Brandstätter, E.; Riedl, R.; Decker, R.; Rothlauf, F. (2014): On the Influence of Context-Based Complexity on Information Search Patterns: An Individual Perspective Journal of Neuroscience, Psychology, and Economics,7:(2): 103-124.
PUB | DOI | WoS
 
2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2621704
Schindler, D.; Decker, R. (2013): Some Remarks on the Internal Consistency of Online Consumer Reviews Australasian Marketing Journal,21:(4): 221-227.
PUB | DOI
 
2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2606529
Tuma, M. N.; Decker, R. (2013): Finite Mixture Models in Market Segmentation: A Review and Suggestions for Best Practices Electronic Journal of Business Research Methods,11:(1): 2-15.
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2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547588
Meißner, M.; Heinzle, S.; Decker, R. (2013): Not Worth the Extra Cost? Diluting the Differentiation Ability of Highly Rated Products by Altering the Meaning of Rating Scale Levels Journal of Consumer Behaviour,12:(3): 223-231.
PUB | DOI | WoS
 
2013 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2637558
Schindler, D.; Lüpke, L.; Decker, R. (2013): Estimating True Ratings from Online Consumer Reviews. In: W. Gaul; A. Geyer-Schulz; Y. Baba; A. Okada (Hrsg.): German-Japanese Interchange of Data Analysis Results. Berlin: Springer. (Studies in Classification, Data Analysis, and Knowledge Organization, ). S. 235-252.
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2013 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2611474
Kaltenbacher, J.; Decker, R. (2013): New Product Sales Forecasting: An Approach for the Insurance Business. In: Proceedings of 8th Annual London Business Research Conference, Imperial College, London, UK.
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2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2548034
Tuma, M. N.; Decker, R. (2013): Online reviews as a source of marketing research data: a literature analysis International Journal of Electronic Marketing and Retailing,5:(4): 287-316.
PUB | DOI
 
2013 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2663250
Kottemann, P.; Meißner, M.; Decker, R. (2013): Brand Concept Maps in Computer-Aided Interviews – Challenges, Benefits, and Empirical Findings.
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2013 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495295
Meißner, M.; Scholz, S.; Decker, R. (2013): First Jointly, Then Separately: A New Approach to Address Complexity in Product Evaluations. In: Alan Bradshaw; C. Hackley; P. Maclaran (Hrsg.): European Advances in Consumer Research, Vol. 9. Duluth, Minn.
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2013 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495320
Schindler, D. (2013): User-Generated Content for Image Clustering and Marketing Purposes. In: B. Lausen; D. Van den Poel; A. Ultsch (Hrsg.): Algorithms from and for Nature and Life, Classification and Data Analysis. Cham u.a.: Springer. S. 473-480.
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2012 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547621
Baier, D.; Decker, R. (2012): Special issue on data analysis and classification in marketing – preface by the guest editors ADAC – Advances in Data Analysis and Classification,6:(4): 249-251.
PUB | DOI | WoS
 
2012 | Konferenzband | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495324
J. Pociecha; Reinhold Decker (Hrsg.) (2012): Data Analysis Methods and its Applications. Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck.
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2012 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547627
Decker, R.; Kroll, F.; Hentschel, D.; Fortmann, L. (2012): Computergestützte Planspiele als Instrument zur Förderung von Soft-Skills bei Studierenden ZFHE – Zeitschrift für Hochschulentwicklung,7:(4): 20-31.
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2012 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547634
Pfeiffer, J.; Meißner, M.; Brandstätter, E.; Riedl, R.; Rothlauf, F. (2012): The Influence of Context-based Complexity in CBC Choice Tasks. Universität Mainz.
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