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272 Publikationen

2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2722839
Meißner, M., Kottemann, P., Decker, R., Scholz, S.: The Benefits of Computer-Based Brand Concept Mapping. Schmalenbach Business Review. 67, 430-453 (2015).
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2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2719758
Raskovic, S., Decker, R.: The Influence of Trees on the Perception of Urban Squares. Urban Forestry & Urban Greening. 14, 237-245 (2015).
PUB | DOI | Download (ext.) | WoS
 
2015 | Monographie | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495258
Decker, R., Kroll, F., Meißner, M., Wagner, R.: Marketing: Eine entscheidungsorientierte Einführung. Springer, Berlin (2015).
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2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2674647
Kaltenbacher, J., Decker, R.: New Product Sales Forecasting: An Approach for the Insurance Business. World Journal of Management. 5, 36-53 (2014).
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2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2704897
Decker, R.: Real-time Analysis of Online Product Reviews by Means of Multi-layer Feed-forward Neural Networks. International Journal of Business and Social Research. 4, 60-70 (2014).
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2014 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2709872
Kottemann, P., Hörmeyer, A., Decker, R.: An empirical investigation of brand extensions' influence on parent brand image using Brand Concept Maps. In: Rundle-Thiele, S., Kubacki, K., and Arli, D. (eds.) Agents of change. p. 140-146. ANZMAC, c/o Social Marketing @ Griffith, Griffith Business School, Griffith University, Brisbane, Australia (2014).
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2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2680496
Pfeiffer, J., Meißner, M., Brandstätter, E., Riedl, R., Decker, R., Rothlauf, F.: On the Influence of Context-Based Complexity on Information Search Patterns: An Individual Perspective. Journal of Neuroscience, Psychology, and Economics. 7, 103-124 (2014).
PUB | DOI | WoS
 
2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2621704
Schindler, D., Decker, R.: Some Remarks on the Internal Consistency of Online Consumer Reviews. Australasian Marketing Journal. 21, 221-227 (2013).
PUB | DOI
 
2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2606529
Tuma, M.N., Decker, R.: Finite Mixture Models in Market Segmentation: A Review and Suggestions for Best Practices. Electronic Journal of Business Research Methods. 11, 2-15 (2013).
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2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547588
Meißner, M., Heinzle, S., Decker, R.: Not Worth the Extra Cost? Diluting the Differentiation Ability of Highly Rated Products by Altering the Meaning of Rating Scale Levels. Journal of Consumer Behaviour. 12, 223-231 (2013).
PUB | DOI | WoS
 
2013 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2637558
Schindler, D., Lüpke, L., Decker, R.: Estimating True Ratings from Online Consumer Reviews. In: Gaul, W., Geyer-Schulz, A., Baba, Y., and Okada, A. (eds.) German-Japanese Interchange of Data Analysis Results. Studies in Classification, Data Analysis, and Knowledge Organization. p. 235-252. Springer, Berlin (2013).
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2013 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2611474
Kaltenbacher, J., Decker, R.: New Product Sales Forecasting: An Approach for the Insurance Business. Proceedings of 8th Annual London Business Research Conference, Imperial College, London, UK. (2013).
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2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2548034
Tuma, M.N., Decker, R.: Online reviews as a source of marketing research data: a literature analysis. International Journal of Electronic Marketing and Retailing. 5, 287-316 (2013).
PUB | DOI
 
2013 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2663250
Kottemann, P., Meißner, M., Decker, R.: Brand Concept Maps in Computer-Aided Interviews – Challenges, Benefits, and Empirical Findings. Presented at the 35th ISMS Marketing Science Conference, Istanbul, Türkei (2013).
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2013 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495295
Meißner, M., Scholz, S., Decker, R.: First Jointly, Then Separately: A New Approach to Address Complexity in Product Evaluations. In: Bradshaw, A., Hackley, C., and Maclaran, P. (eds.) European Advances in Consumer Research, Vol. 9. Duluth, Minn. (2013).
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2013 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495320
Schindler, D.: User-Generated Content for Image Clustering and Marketing Purposes. In: Lausen, B., Van den Poel, D., and Ultsch, A. (eds.) Algorithms from and for Nature and Life, Classification and Data Analysis. p. 473-480. Springer, Cham u.a. (2013).
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2012 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547621
Baier, D., Decker, R.: Special issue on data analysis and classification in marketing – preface by the guest editors. ADAC – Advances in Data Analysis and Classification. 6, 249-251 (2012).
PUB | DOI | WoS
 
2012 | Konferenzband | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495324
Pociecha, J., Decker, R. eds: Data Analysis Methods and its Applications. Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa (2012).
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2012 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547627
Decker, R., Kroll, F., Hentschel, D., Fortmann, L.: Computergestützte Planspiele als Instrument zur Förderung von Soft-Skills bei Studierenden. ZFHE – Zeitschrift für Hochschulentwicklung. 7, 20-31 (2012).
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2012 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547634
Pfeiffer, J., Meißner, M., Brandstätter, E., Riedl, R., Rothlauf, F.: The Influence of Context-based Complexity in CBC Choice Tasks. Universität Mainz (2012).
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