Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

272 Publikationen

2010 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495286
L’Œil et le compromis étude franco-allemande des présentations de produits en ligne
Decker, Reinhold, L’Œil et le compromis étude franco-allemande des présentations de produits en ligne. Langue, économie, entreprise Gérer les échanges (coll. Langue, discours et société, Allemagne – Autriche – Pays Bas n° 7) (). Paris, 2010
PUB
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2905186
Determining the Attractiveness of Product Attributes in Consumer Goods Markets using POS Scanner Data
Decker, Reinhold, Determining the Attractiveness of Product Attributes in Consumer Goods Markets using POS Scanner Data. The Marketing Review 10 (3). , 2010
PUB | DOI
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920783
Measuring Consumer Preferences for Complex Products: A Compositional Approach Based on Paired Comparisons
Scholz, Sören, Measuring Consumer Preferences for Complex Products: A Compositional Approach Based on Paired Comparisons. Journal of Marketing Research 47 (4). , 2010
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1589371
Sales Forecasting in High-Technology Markets: A Utility-Based Approach
Decker, Reinhold, Sales Forecasting in High-Technology Markets: A Utility-Based Approach. JOURNAL OF PRODUCT INNOVATION MANAGEMENT 27 (1). , 2010
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2003345
Estimating aggregate consumer preferences from online product reviews
Decker, Reinhold, Estimating aggregate consumer preferences from online product reviews. International Journal of Research in Marketing 27 (4). , 2010
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920781
Ein empirischer Vergleich der Prozessaufzeichnungsmethoden Mouselab und Eyetracking bei Präferenzmessungen mittels Choice-based Conjoint-Analyse
Meißner, Martin, Ein empirischer Vergleich der Prozessaufzeichnungsmethoden Mouselab und Eyetracking bei Präferenzmessungen mittels Choice-based Conjoint-Analyse. Marketing ZFP 32 (3). , 2010
PUB
 
2010 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 1923139
Preference analysis for durable goods – Some remarks on data consistency and empirical results
Schindler, Diana, Preference analysis for durable goods – Some remarks on data consistency and empirical results. Book of Abstracts (GfKl - CLADAG 2010) (). Florence, 2010
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495261
The Application of Cluster Analysis in Marketing Research: A Literature Analysis
Tuma, Michael Nche, The Application of Cluster Analysis in Marketing Research: A Literature Analysis. Business Quest Journal 14 (). , 2009
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495264
Modeling the Effect of Belief Revisions on the Success of Co-Branding
Lee, C.-L., Modeling the Effect of Belief Revisions on the Success of Co-Branding. Journal of Applied Economic Sciences 4 (). , 2009
PUB
 
2009 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495271
Baumstark – Stadtbäume in Bielefeld, Studien zur Bedeutung, Wertschätzung und Nutzung
Raskovic, Silvia, Baumstark – Stadtbäume in Bielefeld, Studien zur Bedeutung, Wertschätzung und Nutzung. (). Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University, 2009
PUB
 

Filter und Suchbegriffe

department=29895914

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: default

Export / Einbettung