Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

272 Publikationen

2010 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495286
Decker, Reinhold, Hentschel, D., Kroll, Frank, and Philoleau, Y. H. “L’Œil et le compromis étude franco-allemande des présentations de produits en ligne”. Langue, économie, entreprise Gérer les échanges (coll. Langue, discours et société, Allemagne – Autriche – Pays Bas n° 7). Ed. I. Behr, P. Farges, D. Hentschel, M. Kauffmann, and C. Lang. Paris: Presses Sorbonne Nouvelle, 2010. 113-138.
PUB
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2905186
Decker, Reinhold, and Scholz, Sören. “Determining the Attractiveness of Product Attributes in Consumer Goods Markets using POS Scanner Data”. The Marketing Review 10.3 (2010): 225-237.
PUB | DOI
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920783
Scholz, Sören, Meißner, Martin, and Decker, Reinhold. “Measuring Consumer Preferences for Complex Products: A Compositional Approach Based on Paired Comparisons”. Journal of Marketing Research 47.4 (2010): 685-698.
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1589371
Decker, Reinhold, and Gnibba-Yukawa, Kumiko. “Sales Forecasting in High-Technology Markets: A Utility-Based Approach”. JOURNAL OF PRODUCT INNOVATION MANAGEMENT 27.1 (2010): 115-129.
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2003345
Decker, Reinhold, and Trusov, Michael. “Estimating aggregate consumer preferences from online product reviews”. International Journal of Research in Marketing 27.4 (2010): 293-307.
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920781
Meißner, Martin, Decker, Reinhold, and Pfeiffer, Jella. “Ein empirischer Vergleich der Prozessaufzeichnungsmethoden Mouselab und Eyetracking bei Präferenzmessungen mittels Choice-based Conjoint-Analyse”. Marketing ZFP 32.3 (2010): 135-145.
PUB
 
2010 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 1923139
Schindler, Diana, and Lüpke, Lars. “Preference analysis for durable goods – Some remarks on data consistency and empirical results”. Book of Abstracts (GfKl - CLADAG 2010). Florence, 2010. 59-60.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495261
Tuma, Michael Nche, Scholz, Sören, and Decker, Reinhold. “The Application of Cluster Analysis in Marketing Research: A Literature Analysis”. Business Quest Journal 14 (2009).
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495264
Lee, C.-L., and Decker, Reinhold. “Modeling the Effect of Belief Revisions on the Success of Co-Branding”. Journal of Applied Economic Sciences 4 (2009): 235-253.
PUB
 
2009 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495271
Raskovic, Silvia, and Decker, Reinhold. Baumstark – Stadtbäume in Bielefeld, Studien zur Bedeutung, Wertschätzung und Nutzung. Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University, 2009. Bielefeld 2000plus – Diskussionspapier Nr. 48.
PUB
 

Filter und Suchbegriffe

department=29895914

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: mla

Export / Einbettung