Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

272 Publikationen

2010 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495286
R. Decker, et al., “L’Œil et le compromis étude franco-allemande des présentations de produits en ligne”, Langue, économie, entreprise Gérer les échanges (coll. Langue, discours et société, Allemagne – Autriche – Pays Bas n° 7), I. Behr, et al., eds., Paris: Presses Sorbonne Nouvelle, 2010, pp.113-138.
PUB
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2905186
R. Decker and S. Scholz, “Determining the Attractiveness of Product Attributes in Consumer Goods Markets using POS Scanner Data”, The Marketing Review, vol. 10, 2010, pp. 225-237.
PUB | DOI
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920783
S. Scholz, M. Meißner, and R. Decker, “Measuring Consumer Preferences for Complex Products: A Compositional Approach Based on Paired Comparisons”, Journal of Marketing Research, vol. 47, 2010, pp. 685-698.
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1589371
R. Decker and K. Gnibba-Yukawa, “Sales Forecasting in High-Technology Markets: A Utility-Based Approach”, JOURNAL OF PRODUCT INNOVATION MANAGEMENT, vol. 27, 2010, pp. 115-129.
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2003345
R. Decker and M. Trusov, “Estimating aggregate consumer preferences from online product reviews”, International Journal of Research in Marketing, vol. 27, 2010, pp. 293-307.
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920781
M. Meißner, R. Decker, and J. Pfeiffer, “Ein empirischer Vergleich der Prozessaufzeichnungsmethoden Mouselab und Eyetracking bei Präferenzmessungen mittels Choice-based Conjoint-Analyse”, Marketing ZFP, vol. 32, 2010, pp. 135-145.
PUB
 
2010 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 1923139
D. Schindler and L. Lüpke, “Preference analysis for durable goods – Some remarks on data consistency and empirical results”, Book of Abstracts (GfKl - CLADAG 2010), Florence: 2010, pp.59-60.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495261
M.N. Tuma, S. Scholz, and R. Decker, “The Application of Cluster Analysis in Marketing Research: A Literature Analysis”, Business Quest Journal, vol. 14, 2009.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495264
C.-L. Lee and R. Decker, “Modeling the Effect of Belief Revisions on the Success of Co-Branding”, Journal of Applied Economic Sciences, vol. 4, 2009, pp. 235-253.
PUB
 
2009 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495271
S. Raskovic and R. Decker, Baumstark – Stadtbäume in Bielefeld, Studien zur Bedeutung, Wertschätzung und Nutzung, Bielefeld 2000plus – Diskussionspapier Nr. 48, Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University: 2009.
PUB
 

Filter und Suchbegriffe

department=29895914

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: ieee

Export / Einbettung