Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

272 Publikationen

2010 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495286
L’Œil et le compromis étude franco-allemande des présentations de produits en ligne
Decker R, Hentschel D, Kroll F, Philoleau YH (2010)
In: Langue, économie, entreprise Gérer les échanges (coll. Langue, discours et société, Allemagne – Autriche – Pays Bas n° 7). Behr I, Farges P, Hentschel D, Kauffmann M, Lang C (Eds); Paris: Presses Sorbonne Nouvelle: 113-138.
PUB
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2905186 PUB | DOI
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920783
Measuring Consumer Preferences for Complex Products: A Compositional Approach Based on Paired Comparisons
Scholz S, Meißner M, Decker R (2010)
Journal of Marketing Research 47(4): 685-698.
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1589371
Sales Forecasting in High-Technology Markets: A Utility-Based Approach
Decker R, Gnibba-Yukawa K (2010)
JOURNAL OF PRODUCT INNOVATION MANAGEMENT 27(1): 115-129.
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2003345
Estimating aggregate consumer preferences from online product reviews
Decker R, Trusov M (2010)
International Journal of Research in Marketing 27(4): 293-307.
PUB | DOI | WoS
 
2010 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 1923139
Preference analysis for durable goods – Some remarks on data consistency and empirical results
Schindler D, Lüpke L (2010)
In: Book of Abstracts (GfKl - CLADAG 2010). Florence: 59-60.
PUB
 
2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1920781 PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495261
The Application of Cluster Analysis in Marketing Research: A Literature Analysis
Tuma MN, Scholz S, Decker R (2009)
Business Quest Journal 14.
PUB
 
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495264
Modeling the Effect of Belief Revisions on the Success of Co-Branding
Lee C-L, Decker R (2009)
Journal of Applied Economic Sciences 4: 235-253.
PUB
 
2009 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495271
Baumstark – Stadtbäume in Bielefeld, Studien zur Bedeutung, Wertschätzung und Nutzung
Raskovic S, Decker R (2009) Bielefeld 2000plus – Diskussionspapier Nr. 48.
Faculty of Economics and Business Administration, Bielefeld University.
PUB
 

Filter und Suchbegriffe

department=29895914

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung