Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

272 Publikationen

2012 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547632
Measuring Brand Concept Maps in Computer-Aided Interviews
Meißner M, Kottemann P, Decker R (2012)
In: Proceedings of the Australian New Zealand Marketing Conference (ANZMAC) 2012. CD-ROM.
PUB
 
2012 | Sonderausgabe Zeitschrift | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547649
Special Issue on Data Analysis and Classification in Marketing
Baier D, Decker R (Eds) (2012)
ADAC – Advances in Data Analysis and Classification 6(4).
PUB
 
2012 | Zeitschriftenaufsatz | PUB-ID: 2547624
Identifikation und praktische Nutzung von Mustern des Aufwärtskonsums
Löffler M, Decker R (2012)
zfbf – Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung 64(11): 722-746.
PUB
 
2012 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547631
Analyzing Online Consumer Reviews – Some Remarks on Consistency
Schindler D, Decker R (2012)
In: Proceedings of the Australian New Zealand Marketing Conference 2012. Adelaide: Australian New Zealand Marketing Academy.
PUB
 
2012 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495326 PUB | DOI | WoS
 
2012 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495328
Service Satisfaction with Premium Durables: A Cross-cultural Investigation
Löffler M, Decker R (2012)
In: Quantitative Marketing and Marketing Management. Diamantopoulos A (Ed); Wiesbaden: Gabler: 401-422.
PUB | DOI
 
2012 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495281
Realising opportunities in the premium automotive market via context-oriented new product positioning
Löffler M, Decker R (2012)
Journal of Marketing Management 28(5-6): 716-732.
PUB | DOI
 
2011 | Dissertation | PUB-ID: 2436861 PUB
 
2011 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2289571
A survey of the challenges and pitfalls of cluster analysis application in market segmentation
Tuma MN, Decker R, Scholz S (2011)
International Journal of Market Research 53(3): 391-414.
PUB | DOI | WoS
 
2011 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495302
Using Eyetracking and Mouselab to Examine How Respondents Process Information in Choice-based Conjoint Analysis
Meißner M, Scholz S, Decker R (2011)
In: Proceedings of the Sawtooth Software Conference 2010, Newport Beach, California. 151-170.
PUB
 

Filter und Suchbegriffe

department=29895914

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung