Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

272 Publikationen

2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2722839
Meißner, M.; Kottemann, P.; Decker, R.; Scholz, S. (2015): The Benefits of Computer-Based Brand Concept Mapping Schmalenbach Business Review,67:(4): 430-453.
PUB
 
2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2719758
Raskovic, S.; Decker, R. (2015): The Influence of Trees on the Perception of Urban Squares Urban Forestry & Urban Greening,14:(2): 237-245.
PUB | DOI | Download (ext.) | WoS
 
2015 | Monographie | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495258
Decker, R.; Kroll, F.; Meißner, M.; Wagner, R. (2015): Marketing: Eine entscheidungsorientierte Einführung. Berlin: Springer.
PUB
 
2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2674647
Kaltenbacher, J.; Decker, R. (2014): New Product Sales Forecasting: An Approach for the Insurance Business World Journal of Management,5:(1): 36-53.
PUB
 
2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2704897
Decker, R. (2014): Real-time Analysis of Online Product Reviews by Means of Multi-layer Feed-forward Neural Networks International Journal of Business and Social Research,4:(11): 60-70.
PUB
 
2014 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2709872
Kottemann, P.; Hörmeyer, A.; Decker, R. (2014): An empirical investigation of brand extensions' influence on parent brand image using Brand Concept Maps. In: Sharyn Rundle-Thiele; Krzysztof Kubacki; Denni Arli (Hrsg.): Agents of change. Brisbane, Australia: ANZMAC, c/o Social Marketing @ Griffith, Griffith Business School, Griffith University. S. 140-146.
PUB
 
2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2680496
Pfeiffer, J.; Meißner, M.; Brandstätter, E.; Riedl, R.; Decker, R.; Rothlauf, F. (2014): On the Influence of Context-Based Complexity on Information Search Patterns: An Individual Perspective Journal of Neuroscience, Psychology, and Economics,7:(2): 103-124.
PUB | DOI | WoS
 
2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2621704
Schindler, D.; Decker, R. (2013): Some Remarks on the Internal Consistency of Online Consumer Reviews Australasian Marketing Journal,21:(4): 221-227.
PUB | DOI
 
2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2606529
Tuma, M. N.; Decker, R. (2013): Finite Mixture Models in Market Segmentation: A Review and Suggestions for Best Practices Electronic Journal of Business Research Methods,11:(1): 2-15.
PUB
 
2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547588
Meißner, M.; Heinzle, S.; Decker, R. (2013): Not Worth the Extra Cost? Diluting the Differentiation Ability of Highly Rated Products by Altering the Meaning of Rating Scale Levels Journal of Consumer Behaviour,12:(3): 223-231.
PUB | DOI | WoS
 

Filter und Suchbegriffe

department=29895914

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: wels

Export / Einbettung