Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

272 Publikationen

2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2722839
The Benefits of Computer-Based Brand Concept Mapping
Meißner M, Kottemann P, Decker R, Scholz S (2015)
Schmalenbach Business Review 67(4): 430-453.
PUB
 
2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2719758
The Influence of Trees on the Perception of Urban Squares
Raskovic S, Decker R (2015)
Urban Forestry & Urban Greening 14(2): 237-245.
PUB | DOI | Download (ext.) | WoS
 
2015 | Monographie | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495258
Marketing: Eine entscheidungsorientierte Einführung
Decker R, Kroll F, Meißner M, Wagner R (2015)
Berlin: Springer.
PUB
 
2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2674647
New Product Sales Forecasting: An Approach for the Insurance Business
Kaltenbacher J, Decker R (2014)
World Journal of Management 5(1): 36-53.
PUB
 
2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2704897
Real-time Analysis of Online Product Reviews by Means of Multi-layer Feed-forward Neural Networks
Decker R (2014)
International Journal of Business and Social Research 4(11): 60-70.
PUB
 
2014 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2709872
An empirical investigation of brand extensions' influence on parent brand image using Brand Concept Maps
Kottemann P, Hörmeyer A, Decker R (2014)
In: Agents of change. Rundle-Thiele S, Kubacki K, Arli D (Eds); Brisbane, Australia: ANZMAC, c/o Social Marketing @ Griffith, Griffith Business School, Griffith University: 140-146.
PUB
 
2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2680496
On the Influence of Context-Based Complexity on Information Search Patterns: An Individual Perspective
Pfeiffer J, Meißner M, Brandstätter E, Riedl R, Decker R, Rothlauf F (2014)
Journal of Neuroscience, Psychology, and Economics 7(2): 103-124.
PUB | DOI | WoS
 
2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2621704
Some Remarks on the Internal Consistency of Online Consumer Reviews
Schindler D, Decker R (2013)
Australasian Marketing Journal 21(4): 221-227.
PUB | DOI
 
2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2606529
Finite Mixture Models in Market Segmentation: A Review and Suggestions for Best Practices
Tuma MN, Decker R (2013)
Electronic Journal of Business Research Methods 11(1): 2-15.
PUB
 
2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547588 PUB | DOI | WoS
 

Filter und Suchbegriffe

department=29895914

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung