Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

272 Publikationen

2006 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2494775
Decker, R., Wagner, R.: Marketing. In: Becker, F. (ed.) Einführung in die Betriebswirtschaftslehre. p. 163-199. Springer, Berlin (2006).
PUB
 
2006 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495033
Wagner, R.: Patterns of Associations in Finite Sets of Items. In: Batagelj, V., Bock, H.-H., Ferligoj, A., and Ziberna, A. (eds.) Data Science and Classification (Proceedings of the 10th IFCS Conference). Studies in classification, data analysis, and knowledge organization. p. 279-286. Springer, Berlin (2006).
PUB
 
2006 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 1872250
Hermelbracht, A., Senst, E.: Application of the Conjoint Analysis as a Marketing Research Tool for the Development and Control of Future Academic Library Services: The ProSeBiCA-Project. In: Gupta, D.K., Koontz, C., Massísimo, À., and Savard, R. (eds.) Marketing in Library and Information Services: International Perspectives. p. 300-312. Saur, München (2006).
PUB | DOI
 
2006 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495101
Hermelbracht, A.: Zur Nutzung wissenschaftlicher Bibliotheken - Ergebnisse der Conjoint-Befragungen an der Universität Bielefeld und der BTU Cottbus (Zeitraum: 2004 - 2006). Working Paper No. 2/06. Chair of Marketing, Bielefeld University (2006).
PUB
 
2006 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2494754
Scholz, S., Wagner, R.: Autonomous Environmental Scanning on the World Wide Web. In: Walters, B. and Tang, Z. (eds.) IT-enabled Strategic Management: Increasing Returns for the Organization. p. 213-242. Idea Group Publishing, Hershey (2006).
PUB
 
2006 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2494759
Decker, R.: A Growing Self-organizing Neural Network for Lifestyle Segmentation. Journal of Data Science. 4, 147-168 (2006).
PUB
 
2006 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 1872121
Scholz, S., Meißner, M., Wagner, R.: Robust Preference Measurement: A Simulation Study of Erroneous and Ambiguous Judgement's Impact on AHP and Conjoint Analysis. In: Haasis, H.-D., Kopfer, H., and Schönberger, J. (eds.) Operations Research Proceedings 2005. p. 613-618. Springer, Berlin (2006).
PUB
 
2006 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495047
Decker, R., Holsing, C., Lerke, S.: Generating Normally Distributed Clusters by Means of a Self-organizing Growing Neural Network. Enformatika - International Journal of Computer Science. 1, 138-144 (2006).
PUB
 
2006 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495042
Hermelbracht, A., Brusch, M.: Zur Nutzung wissenschaftlicher Bibliotheken - Ergebnisse einer ACA-Befragung an der BTU Cottbus. Working Paper No. 1/06. Chair of Marketing, Bielefeld University (2006).
PUB
 
2006 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495030
Wagner, R., Beinke, K.-S.: Identifying Patterns of Customer Response to Price Endings. Journal of Product and Brand Management. 15, 341-351 (2006).
PUB | DOI
 

Filter und Suchbegriffe

department=29895914

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: lncs

Export / Einbettung