Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

272 Publikationen

2006 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2494775
R. Decker and R. Wagner, “Marketing”, Einführung in die Betriebswirtschaftslehre, F. Becker, ed., Berlin: Springer, 2006, pp.163-199.
PUB
 
2006 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495033
R. Wagner, “Patterns of Associations in Finite Sets of Items”, Data Science and Classification (Proceedings of the 10th IFCS Conference), V. Batagelj, et al., eds., Studies in classification, data analysis, and knowledge organization, Berlin: Springer, 2006, pp.279-286.
PUB
 
2006 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 1872250
A. Hermelbracht and E. Senst, “Application of the Conjoint Analysis as a Marketing Research Tool for the Development and Control of Future Academic Library Services: The ProSeBiCA-Project”, Marketing in Library and Information Services: International Perspectives, D.K. Gupta, et al., eds., München: Saur, 2006, pp.300-312.
PUB | DOI
 
2006 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2494754
S. Scholz and R. Wagner, “Autonomous Environmental Scanning on the World Wide Web”, IT-enabled Strategic Management: Increasing Returns for the Organization, B. Walters and Z. Tang, eds., Hershey: Idea Group Publishing, 2006, pp.213-242.
PUB
 
2006 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2494759
R. Decker, “A Growing Self-organizing Neural Network for Lifestyle Segmentation”, Journal of Data Science, vol. 4, 2006, pp. 147-168.
PUB
 
2006 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495101
A. Hermelbracht, Zur Nutzung wissenschaftlicher Bibliotheken - Ergebnisse der Conjoint-Befragungen an der Universität Bielefeld und der BTU Cottbus (Zeitraum: 2004 - 2006), Working Paper No. 2/06, Chair of Marketing, Bielefeld University: 2006.
PUB
 
2006 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 1872121
S. Scholz, M. Meißner, and R. Wagner, “Robust Preference Measurement: A Simulation Study of Erroneous and Ambiguous Judgement's Impact on AHP and Conjoint Analysis”, Operations Research Proceedings 2005, H.-D. Haasis, H. Kopfer, and J. Schönberger, eds., Berlin: Springer, 2006, pp.613-618.
PUB
 
2006 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495042
A. Hermelbracht and M. Brusch, Zur Nutzung wissenschaftlicher Bibliotheken - Ergebnisse einer ACA-Befragung an der BTU Cottbus, Working Paper No. 1/06, Chair of Marketing, Bielefeld University: 2006.
PUB
 
2006 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495047
R. Decker, C. Holsing, and S. Lerke, “Generating Normally Distributed Clusters by Means of a Self-organizing Growing Neural Network”, Enformatika - International Journal of Computer Science, vol. 1, 2006, pp. 138-144.
PUB
 
2006 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495030
R. Wagner and K.-S. Beinke, “Identifying Patterns of Customer Response to Price Endings”, Journal of Product and Brand Management, vol. 15, 2006, pp. 341-351.
PUB | DOI
 

Filter und Suchbegriffe

department=29895914

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: ieee

Export / Einbettung