Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

272 Publikationen

2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919675
Klostermann, Jan, Plumeyer, Anja, Böger, Daniel, and Decker, Reinhold. “Combining Visual and Textual User-Generated Content to Capture Brand Perceptions”. Proceedings of the AMA Summer Academic Conference. 2018.Vol. 29. DS19-DS20.
PUB
 
2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918563
Klostermann, Jan, Plumeyer, Anja, and Decker, Reinhold. “Deriving Brand Associative Networks from Instagram”. Proceedings of the 47th EMAC Conference. European Marketing Academy (EMAC). 2018.
PUB
 
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2900410 OA
Dawid, Herbert, Decker, Reinhold, Hermann, Thomas, Jahnke, Hermann, Klat, Wilhelm, König, Rolf, and Stummer, Christian. “Management science in the era of smart consumer products: Challenges and research perspectives”. Central European Journal of Operations Research 25.1 (2017): 203-230.
PUB | PDF | DOI | WoS
 
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2912080 OA
Decker, Reinhold, and Stummer, Christian. “Marketing management for consumer products in the era of the Internet of Things”. Advances in Internet of Things 7.3 (2017): 47-70.
PUB | PDF | DOI
 
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2911884
Böger, Daniel, Kottemann, Pascal, Meißner, Martin, and Decker, Reinhold. “A mechanism for aggregating association network data: An application to brand concept maps”. Journal of Business Research 79.October 2017 (2017): 90-106.
PUB | DOI | WoS
 
2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906632
Löffler, Michael, and Decker, Reinhold. “„Connected Car“ und Customer Experience Management – unlösbare Herausforderung oder gemeinsame Chance für Hersteller und Händler?”. Innovative Produkte und Dienstleistungen in der Mobilität. Ed. Heike Proff and Thomas Martin Fojcik. Wiesbaden: Springer, 2017. 521-533.
PUB | DOI
 
2017 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913547
Kottemann, Pascal, Decker, Reinhold, and Hentschel, Dieter. Measuring Brand Image Perceptions in Co-Branding. Social Science Research Network, 2017.
PUB
 
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2903594
Lee, Chia-Lin, and Decker, Reinhold. “Co-branding Partner Selection: The Importance of Belief Revision”. Journal of Business Economics and Management 17.4 (2016): 546-563.
PUB | DOI | WoS
 
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2905239
Wegner, Silja, and Decker, Reinhold. “Einflussfaktoren kooperativer Strukturen von Schulen und Hochschulen”. Das Hochschulwesen 64.3 (2016): 85-94.
PUB
 
2015 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919751
Böger, Daniel, Kottemann, Pascal, Decker, Reinhold, and Meißner, Martin. “Using Cluster Analysis for the Identification of Heterogeneous Brand Images”. European Conference on Data Analysis 2015, Book of Abstracts. 2015.
PUB
 

Filter und Suchbegriffe

department=29895914

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: mla

Export / Einbettung