Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

272 Publikationen

2020 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2937763
Löffler, M., & Decker, R. (2020). The Globality of Brands – A Question of Methods? In T. Imaizumi, A. Nakayama, & S. Yokoyama (Eds.), Advanced Studies in Behaviormetrics and Data Science: Essays in Honor of Akinori Okada (pp. 367-384). Singapore: Springer. doi:10.1007/978-981-15-2700-5
PUB | DOI
 
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2932818
Souka, M., Böger, D., Decker, R., Stummer, C., & Wiemann, A. (2020). Is more automation always better? An empirical study of customers' willingness to use autonomous vehicle functions. International Journal of Automotive Technology and Management, 20(1), 1-24.
PUB
 
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2936832
Michler, O., Decker, R., & Stummer, C. (Accepted). To trust or not to trust smart consumer products: A literature review of trust-building factors. Management Review Quarterly. doi:10.1007/s11301-019-00171-8
PUB | DOI
 
2019 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547652
Esch F. - R., Decker R., Herrmann A., Sattler H., & Woratschek H. (Eds.) (2019). Marken- und Produktmanagement. (2001-2019, 46 volumes) (Gabler Research). Wiesbaden: Springer Gabler .
PUB
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913546
Plumeyer, A., Kottemann, P., Böger, D., & Decker, R. (2019). Measuring brand image: A systematic review, practical guidance, and future research directions. Review of Managerial Science, 13(2), 227-265. doi:10.1007/s11846-017-0251-2
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2932392 OA
Poppen, F., & Decker, R. (2018). The Intermediary as an Institutional Entrepreneur: Institutional Change and Stability in Triple-Helix-Cooperation. Triple Helix, 5, 9. doi:10.1186/s40604-018-0063-7
PUB | PDF | DOI
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918564
Böger, D., Kottemann, P., & Decker, R. (2018). Parent Brands´ Influence on Co-Brand´s Perception. A Model-Based Approach. Journal of Product & Brand Management, 27(5), 514-522. doi:10.1108/JPBM-08-2017-1555
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2930294
Klostermann, J., Plumeyer, A., Böger, D., & Decker, R. (2018). Extracting Brand Information from Social Networks. Integrating Image, Text, and Social Tagging Data. International Journal of Research in Marketing, 35(4), 538-556. doi:10.1016/j.ijresmar.2018.08.002
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913917
Kottemann, P., Plumeyer, A., & Decker, R. (2018). Investigating feedback effects in the field of brand extension using brand concept maps. Baltic Journal of Management, 13(1), 41-64. doi:10.1108/BJM-02-2017-0031
PUB | DOI | WoS
 
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2915390
Stummer, C., Kundisch, D., & Decker, R. (2018). Platform launch strategies. Business & Information Systems Engineering, 60(2), 167-173. doi:10.1007/s12599-018-0520-x
PUB | DOI | WoS
 

Filter und Suchbegriffe

department=29895914

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: apa

Export / Einbettung