Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

1832 Publikationen

2020 | Sammelwerksbeitrag | Im Druck | PUB-ID: 2937763
Decker, R., & Löffler, M. (In Press). The Globality of Brands – A Question of Methods? In A. Nakayama & S. Yokoyama (Eds.), Advanced Studies in Behaviormetrics and Data Science: Essays in Honor of Akinori Okada Heidelberg: Springer.
PUB
 
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2937656
Böhm, V., Agliari, A., & Pecora, N. (2020). Endogenous cycles from income diversity, capital ownership, and differential savings. Chaos, Solitons and Fractals, 130. doi:10.1016/j.chaos.2019.109435
PUB | Dateien verfügbar | DOI
 
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2936832
Michler, O., Decker, R., & Stummer, C. (Accepted). To trust or not to trust smart consumer products: A literature review of trust-building factors. Management Review Quarterly. doi:10.1007/s11301-019-00171-8
PUB | DOI
 
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2932818
Souka, M., Böger, D., Decker, R., Stummer, C., & Wiemann, A. (Accepted). Is more automation always better? An empirical study of customers' willingness to use autonomous vehicle functions. International Journal of Automotive Technology and Management
PUB
 
2019 | Diskussionspapier | PUB-ID: 2937188
Gläser, S., & Stücken, M. (2019). Introduction of an Underground Waste Container System - Model and Solution Approaches. SSRN.
PUB | Download (ext.)
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918443
Clemens, C., & Heinemann, M. (2019). The Effects of International Financial Integration in a Model with Heterogeneous Firms and Credit Frictions. Macroeconomic Dynamics, 23, 2815-2844. doi:10.1017/S1365100517000979
PUB | DOI
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2937863
Mews, S., & Pöge, A. (2019). Das Zusammenspiel von Selbstbildern, motivationalen und emotionalen Orientierungen sowie deren Einfluss auf die Mathematikleistung in der PISA-Studie 2012. ZEITSCHRIFT FUR ERZIEHUNGSWISSENSCHAFT, 22(4), 899-924. doi:10.1007/s11618-019-00898-w
PUB | DOI | WoS
 
2019 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547652
Esch F. - R., Decker R., Herrmann A., Sattler H., & Woratschek H. (Eds.) (2019). Marken- und Produktmanagement. (2001-2019, 46 volumes) (Gabler Research). Wiesbaden: Springer Gabler .
PUB
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2937736
Tierney, K., Ehmke, J. F., Campbell, A. M., & Mueller, D. (2019). Liner shipping single service design problem with arrival time service levels. Flexible Services and Manufacturing Journal, 31(3), 620-652. doi:10.1007/s10696-018-9325-y
PUB | DOI | WoS
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935978
Hogreve, J., Bilstein, N., & Hoerner, K. (2019). Service Recovery on Stage: Effects of Social Media Recovery on Virtually Present Others. Journal of Service Research, 22(4), 421-439. doi:10.1177/1094670519851871
PUB | DOI | Download (ext.) | WoS
 

Filter und Suchbegriffe

department=10031

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: apa

Export / Einbettung