Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

64585 Publikationen

2019 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2938188
Sandmann, M., Weiss, S., & Müller, H. M. (2019). Do you prefer playing “with fire” or “with the flame”? Idiom comprehension in individuals with mild aphasic symptoms. In G. Miceli (Ed.), The temporal lobe revisited: Neural and functional updates
PUB
 
2019 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2938187
Kim, M. - K., Müller, H. M., & Weiss, S. (2019). Differences in the mental representation of verbs in Germans and Koreans: Categorizing using the semantic differential. In A. Newen (Ed.), EUROCOGSCI 2019: Situated Minds and Flexible Cognition
PUB
 
2019 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2936995
Balduin, L. S., Weiss, S., & Müller, H. M. (2019). tDCS and semantic processing: speeding up word recognition in older adults with verbal memory difficulties. Presented at the The 13th CME International Conference on Complex Medical Engineering, Dortmund.
PUB
 
2019 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2938184
Köngeter, S., Engel, N., Klemm, M., Spiegel, A., Struve, K., Chmelar, K., Klein-Zimmer, K., et al. (2019). Wissen in der Transnationalisierung. Zur Ubiquität und Krise der Übersetzung: Einführende Überlegungen. In (A. ) Trans/wissen (Ed.), Wissen in der Transnationalisierung Zur Ubiquität und Krise der Übersetzung (pp. 9-27). Bielefeld: transcript Verlag.
PUB
 
2019 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2938182
Köngeter, S., Engel, N., Klemm, M., & Spiegel, A. (2019). Nation|Wissen – Einleitung. In (A. ) Trans/wissen (Ed.), Wissen in der Transnationalisierung Zur Ubiquität und Krise der Übersetzung (pp. 29-40). Bielefeld: transcript Verlag.
PUB
 
2019 | Sammelwerksbeitrag | PUB-ID: 2938183
Engel, N., Klemm, M., Spiegel, A., & Struve, K. (2019). Organisation|Wissen – Einleitung. In (A. ) Trans/wissen (Ed.), Wissen in der Transnationalisierung Zur Ubiquität und Krise der Übersetzung (pp. 289-300). Bielefeld: transcript Verlag.
PUB
 
2019 | Datenpublikation | PUB-ID: 2938068
Schodde, T., Hoffmann, L., Stange, S., & Kopp, S. (2019). Software and dataset of a study investigating the effect of additional explanations provided by a robot on children's second language learning. Bielefeld University. doi:10.4119/unibi/2938068
PUB | Dateien verfügbar | DOI
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Angenommen | PUB-ID: 2938070
Schodde, T., Hoffmann, L., Stange, S., & Kopp, S. (Accepted). Adapt, Explain, Engage - A Study on How Social Robots Can Scaffold Second-Language Learning of Children. Transactions on Human-Robot Interaction
PUB
 
2019 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2933091
Köngeter S., Bretting J., Chmelar C., Duscha A., Engel N., Klein-Zimmer K., Klemm M., et al. (Eds.) (2019). Wissen in der Transnationalisierung. Zur Ubiquität und Krise der Übersetzung. Bielefeld: Transcript.
PUB
 
2019 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2937905
Reinhardt, J. L. (2019). La transmission du manque d’information dans la téléréalité française. Presented at the 20èmes Rencontres des jeunes chercheurs en Sciences du Langage (RJC2017), Paris, France.
PUB | PDF | Download (ext.)
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: apa_indent

Export / Einbettung