Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

69052 Publikationen

2019 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2939436
P. Beissner, Q. Lin, and F. Riedel, “Dynamically consistent alpha-maxmin expected utility”, MATHEMATICAL FINANCE, 2019, : mafi.12232.
PUB | DOI | WoS
 
2019 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2937264
C. Lindmeier and B. Lütje-Klose, “Inklusion”, Handbuch Schulpädagogik, M. Harring, C. Rohlfs, and M. Gläser-Zikuda, eds., Münster: Waxmann, 2019, pp.43-53.
PUB
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2939435
J. Reichenwallner, et al., “Fatty Acid Triangulation in Albumins Using a Landmark Spin Label”, ISRAEL JOURNAL OF CHEMISTRY, vol. 59, 2019, pp. 1059-1074.
PUB | DOI | WoS
 
2019 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934415
K. Maaz, et al., “Zentrale Befunde und Empfehlungen”, Zweigliedrigkeit und Inklusion im empirischen Fokus. Ergebnisse der Evaluation der Bremer Schulreform, K. Maaz, et al., eds., Münster, New York: Waxmann, 2019, pp.217-228.
PUB
 
2019 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2939543 OA
S. Berens, Exploring Modifications to the Perception of Economic Agents: Impartial, Farsighted, and Optimistic Perspectives, Bielefeld: Universität Bielefeld, 2019.
PUB | PDF | DOI
 
2019 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2939868
O. Claas, Essays on Wage Bargaining in Dynamic Macroeconomics, Lecture Notes in Economics and Mathematical Systems, vol. 689, Cham: Springer Nature, 2019.
PUB | DOI
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2936163 OA
I. Stock, “Buddy Schemes between Refugees and Volunteers in Germany: Transformative Potential in an Unequal Relationship?”, Social Inclusion, vol. 7, 2019, : 128.
PUB | PDF | DOI | WoS
 
2019 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2937664
J. Otto, J.-H. Hinzke, and K.-S. Besa, “Wozu beschäftigen sich Lehrpersonen mit Forschung? Erste Ergebnisse aus dem Projekt NuBiL (Nutzung von Bildungsforschung durch Lehrpersonen)”, Transfer zwischen Lehrer(fort)bildung und Wissenschaft, V. Manitius and N. van Holt, eds., Beiträge zur Schulentwicklung , Bielefeld: WBV, 2019, pp.71-88.
PUB
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2936311 OA
R.M. Foerster, “The function of “looking-at-nothing” for sequential sensorimotor tasks: Eye movements to remembered action-target locations”, Journal of Eye Movement Research, vol. 12, 2019, pp. 1-28.
PUB | PDF | DOI | Download (ext.)
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2938406 OA
S. Backs, M. Schleef, and H. Buermann, “Stand up–it’s all about the team? The composition of entrepreneurship teams in entrepreneurship education at a german university”, Journal of entrepreneurship education, vol. 22, 2019.
PUB | PDF
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: ieee

Export / Einbettung