Please note that PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

67712 Publikationen

2019 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2938204 OA
Did Partisan Voters Spoil the Country? A Randomized-thought Experiment
Barham V, Demeze-Jouatsa G-H, Pongou R (2019) Center for Mathematical Economics Working Papers; 626.
Bielefeld: Center for Mathematical Economics.
PUB | PDF
 
2019 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2936995
tDCS and semantic processing: speeding up word recognition in older adults with verbal memory difficulties
Balduin LS, Weiss S, Müller HM (2019)
Presented at the The 13th CME International Conference on Complex Medical Engineering, Dortmund.
PUB
 
2019 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2933091
Wissen in der Transnationalisierung. Zur Ubiquität und Krise der Übersetzung
Köngeter S, Bretting J, Chmelar C, Duscha A, Engel N, Klein-Zimmer K, Klemm M, Spiegel A, Struve K (Eds) (2019)
Bielefeld: Transcript.
PUB
 
2019 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2937905 OA
La transmission du manque d’information dans la téléréalité française
Reinhardt JL (2019)
Presented at the 20èmes Rencontres des jeunes chercheurs en Sciences du Langage (RJC2017), Paris, France.
PUB | PDF | Download (ext.)
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2938031
Cruising auf der Jakobsleiter. Homosexualität und Poetik in Felix Rexhausens unveröffentlichtem Roman "Zaunwerk" (1964)
Wolf AB (2019)
Limbus. Australisches Jahrbuch für germanistische Literatur- und Kulturwissenschaft 12: 187–206.
PUB
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | PUB-ID: 2938028
Grundlagen der Mathematik im Förderschwerpunkt geistige Entwicklung
Peter-Koop A, Schäfer H, Wollring B (2019)
Lernen konkret. Bildung im Förderschwerpunkt geistige Entwicklung .
PUB
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2938030
The impact of students’ skills on the use of learning support and effects on exam performance in a psychology students’ statistics course.
Bebermeier S, Nußbeck FW, Austerschmidt K (2019)
Scholarship of Teaching and Learning in Psychology 6(1): 24-35.
PUB | DOI
 
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2938029
Use and impact of the open source online editor Etherpad in a psychology students’ statistics class
Bebermeier S, Kerkhoff D (2019)
Psychology Teaching Review 25(2): 30-38.
PUB
 
2019 | Report | Veröffentlicht | PUB-ID: 2938149
Methodendokumentation der kriminologischen Schülerbefragung in Duisburg 2017
Kessler G (2019) Schriftenreihe Jugendkriminalität in der modernen Stadt - Methoden; 25.
Münster, Bielefeld: Westfälische Wilhelms-Universität Münster ; Universität Bielefeld.
PUB
 
2019 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2938018 OA PUB | PDF | DOI
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung