The role of peer victimization in attention to social stimuli and emotion recognition
Blauth K (2024)
Bielefeld: Universität Bielefeld.
Bielefelder E-Dissertation | Englisch
Download
Dissertation_Blauth.pdf
6.10 MB
Autor*in
Gutachter*in / Betreuer*in
Einrichtung
Jahr
2024
Seite(n)
144
Urheberrecht / Lizenzen
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2991840
Zitieren
Blauth K. The role of peer victimization in attention to social stimuli and emotion recognition. Bielefeld: Universität Bielefeld; 2024.
Blauth, K. (2024). The role of peer victimization in attention to social stimuli and emotion recognition. Bielefeld: Universität Bielefeld.
Blauth, Klara. 2024. The role of peer victimization in attention to social stimuli and emotion recognition. Bielefeld: Universität Bielefeld.
Blauth, K. (2024). The role of peer victimization in attention to social stimuli and emotion recognition. Bielefeld: Universität Bielefeld.
Blauth, K., 2024. The role of peer victimization in attention to social stimuli and emotion recognition, Bielefeld: Universität Bielefeld.
K. Blauth, The role of peer victimization in attention to social stimuli and emotion recognition, Bielefeld: Universität Bielefeld, 2024.
Blauth, K.: The role of peer victimization in attention to social stimuli and emotion recognition. Universität Bielefeld, Bielefeld (2024).
Blauth, Klara. The role of peer victimization in attention to social stimuli and emotion recognition. Bielefeld: Universität Bielefeld, 2024.
Alle Dateien verfügbar unter der/den folgenden Lizenz(en):
Creative Commons Namensnennung - Nicht kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0):
Volltext(e)
Name
Dissertation_Blauth.pdf
6.10 MB
Access Level
Open Access
Zuletzt Hochgeladen
2024-08-08T20:21:23Z
MD5 Prüfsumme
39f877b70e7b6ab6dc7940c47d46a5bf
Material in PUB:
Teil dieser Dissertation
Attentional bias for sad facial expressions in adults with a history of peer victimization
Blauth K, Iffland B (2023)
Frontiers in Psychology 14: 1127381.
Blauth K, Iffland B (2023)
Frontiers in Psychology 14: 1127381.