Students Opinins About Interdisziplinary Lessons
Wenzel A, Grotjohann N (2023)
In: Current Research in BIology Education. 197-208.
Sammelwerksbeitrag
| Veröffentlicht | Englisch
Download
Es wurden keine Dateien hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Autor*in
Wenzel, Amkathrin;
Grotjohann, NorbertUniBi
Einrichtung
Erscheinungsjahr
2023
Buchtitel
Current Research in BIology Education
Seite(n)
197 - 208
Konferenz
Eridob
ISSN
2662 - 2319
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2988245
Zitieren
Wenzel A, Grotjohann N. Students Opinins About Interdisziplinary Lessons. In: Current Research in BIology Education. 2023: 197-208.
Wenzel, A., & Grotjohann, N. (2023). Students Opinins About Interdisziplinary Lessons. Current Research in BIology Education, 197-208. https://doi.org/10.10007/978 - 3 - 030 - 89480 - 1_15
Wenzel, Amkathrin, and Grotjohann, Norbert. 2023. “Students Opinins About Interdisziplinary Lessons”. In Current Research in BIology Education, 197-208.
Wenzel, A., and Grotjohann, N. (2023). “Students Opinins About Interdisziplinary Lessons” in Current Research in BIology Education 197-208.
Wenzel, A., & Grotjohann, N., 2023. Students Opinins About Interdisziplinary Lessons. In Current Research in BIology Education. pp. 197-208.
A. Wenzel and N. Grotjohann, “Students Opinins About Interdisziplinary Lessons”, Current Research in BIology Education, 2023, pp.197-208.
Wenzel, A., Grotjohann, N.: Students Opinins About Interdisziplinary Lessons. Current Research in BIology Education. p. 197-208. (2023).
Wenzel, Amkathrin, and Grotjohann, Norbert. “Students Opinins About Interdisziplinary Lessons”. Current Research in BIology Education. 2023. 197-208.