The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles
Dawid H, Kohlweyer D, Schleef M, Stummer C (Accepted)
Journal of Institutional and Theoretical Economics.
Zeitschriftenaufsatz
| Angenommen | Englisch
Download
Es wurden keine Dateien hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Einrichtung
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Lehrstuhl für BWL, insb. Innovations- und Technologiemanagement
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Institut für Technologische Innovation, Marktentwicklung und Entrepreneurship
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Lehrstuhl für VWL, Wirtschaftstheorie und Computational Economics
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Department Management Science & Business Analytics
Institut für mathematische Wirtschaftsforschung
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Institut für Technologische Innovation, Marktentwicklung und Entrepreneurship
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Lehrstuhl für VWL, Wirtschaftstheorie und Computational Economics
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Department Management Science & Business Analytics
Institut für mathematische Wirtschaftsforschung
Erscheinungsjahr
2024
Zeitschriftentitel
Journal of Institutional and Theoretical Economics
ISSN
0932-4569
eISSN
1614-0559
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2988020
Zitieren
Dawid H, Kohlweyer D, Schleef M, Stummer C. The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles. Journal of Institutional and Theoretical Economics. Accepted.
Dawid, H., Kohlweyer, D., Schleef, M., & Stummer, C. (Accepted). The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles. Journal of Institutional and Theoretical Economics. https://doi.org/10.1628/jite-2024-0027
Dawid, Herbert, Kohlweyer, Dirk, Schleef, Melina, and Stummer, Christian. Accepted. “The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles”. Journal of Institutional and Theoretical Economics.
Dawid, H., Kohlweyer, D., Schleef, M., and Stummer, C. (Accepted). The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles. Journal of Institutional and Theoretical Economics.
Dawid, H., et al., Accepted. The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles. Journal of Institutional and Theoretical Economics.
H. Dawid, et al., “The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles”, Journal of Institutional and Theoretical Economics, Accepted.
Dawid, H., Kohlweyer, D., Schleef, M., Stummer, C.: The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles. Journal of Institutional and Theoretical Economics. (Accepted).
Dawid, Herbert, Kohlweyer, Dirk, Schleef, Melina, and Stummer, Christian. “The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles”. Journal of Institutional and Theoretical Economics (Accepted).