The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles
Dawid H, Kohlweyer D, Schleef M, Stummer C (2024)
Journal of Institutional and Theoretical Economics.
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Einrichtung
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Institut für Technologische Innovation, Marktentwicklung und Entrepreneurship
Institut für mathematische Wirtschaftsforschung
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Lehrstuhl für BWL, insb. Innovations- und Technologiemanagement
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Department Management Science & Business Analytics
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Lehrstuhl für VWL, Wirtschaftstheorie und Computational Economics
Institut für mathematische Wirtschaftsforschung
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Lehrstuhl für BWL, insb. Innovations- und Technologiemanagement
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Department Management Science & Business Analytics
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Lehrstuhl für VWL, Wirtschaftstheorie und Computational Economics
Erscheinungsjahr
2024
Zeitschriftentitel
Journal of Institutional and Theoretical Economics
ISSN
0932-4569
eISSN
1614-0559
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2988020
Zitieren
Dawid H, Kohlweyer D, Schleef M, Stummer C. The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles. Journal of Institutional and Theoretical Economics. 2024.
Dawid, H., Kohlweyer, D., Schleef, M., & Stummer, C. (2024). The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles. Journal of Institutional and Theoretical Economics. https://doi.org/10.1628/jite-2024-0027
Dawid, Herbert, Kohlweyer, Dirk, Schleef, Melina, and Stummer, Christian. 2024. “The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles”. Journal of Institutional and Theoretical Economics.
Dawid, H., Kohlweyer, D., Schleef, M., and Stummer, C. (2024). The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles. Journal of Institutional and Theoretical Economics.
Dawid, H., et al., 2024. The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles. Journal of Institutional and Theoretical Economics.
H. Dawid, et al., “The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles”, Journal of Institutional and Theoretical Economics, 2024.
Dawid, H., Kohlweyer, D., Schleef, M., Stummer, C.: The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles. Journal of Institutional and Theoretical Economics. (2024).
Dawid, Herbert, Kohlweyer, Dirk, Schleef, Melina, and Stummer, Christian. “The role of uncertainty for product announcement strategies: The case of autonomous vehicles”. Journal of Institutional and Theoretical Economics (2024).