Barriers to Understanding Posed by Biology School Textbooks and How to Lower Them Using Easy Language
Schaller M, Ewig M (2023)
k:ON - Kölner Online Journal für Lehrer*innenbildung.
Zeitschriftenaufsatz
| Veröffentlicht | Deutsch
Download
Es wurden keine Dateien hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Autor*in
Schaller, Melanie;
Ewig, Michael
Erscheinungsjahr
2023
Zeitschriftentitel
k:ON - Kölner Online Journal für Lehrer*innenbildung
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2986869
Zitieren
Schaller M, Ewig M. Barriers to Understanding Posed by Biology School Textbooks and How to Lower Them Using Easy Language. k:ON - Kölner Online Journal für Lehrer*innenbildung. 2023.
Schaller, M., & Ewig, M. (2023). Barriers to Understanding Posed by Biology School Textbooks and How to Lower Them Using Easy Language. k:ON - Kölner Online Journal für Lehrer*innenbildung. https://doi.org/10.18716/OJS/KON/2023.S.3
Schaller, Melanie, and Ewig, Michael. 2023. “Barriers to Understanding Posed by Biology School Textbooks and How to Lower Them Using Easy Language”. k:ON - Kölner Online Journal für Lehrer*innenbildung.
Schaller, M., and Ewig, M. (2023). Barriers to Understanding Posed by Biology School Textbooks and How to Lower Them Using Easy Language. k:ON - Kölner Online Journal für Lehrer*innenbildung.
Schaller, M., & Ewig, M., 2023. Barriers to Understanding Posed by Biology School Textbooks and How to Lower Them Using Easy Language. k:ON - Kölner Online Journal für Lehrer*innenbildung.
M. Schaller and M. Ewig, “Barriers to Understanding Posed by Biology School Textbooks and How to Lower Them Using Easy Language”, k:ON - Kölner Online Journal für Lehrer*innenbildung, 2023.
Schaller, M., Ewig, M.: Barriers to Understanding Posed by Biology School Textbooks and How to Lower Them Using Easy Language. k:ON - Kölner Online Journal für Lehrer*innenbildung. (2023).
Schaller, Melanie, and Ewig, Michael. “Barriers to Understanding Posed by Biology School Textbooks and How to Lower Them Using Easy Language”. k:ON - Kölner Online Journal für Lehrer*innenbildung (2023).