Delivering Transformative Value in a Sustainable Way – The Challenges of Being a Social Entrepreneur
Weisner R, Backs S, Bilstein N (Accepted)
In: Sustainable Service Management. Bruhn M, Hadwich K (Eds); Forum Dienstleistungsmanagement. .
Sammelwerksbeitrag
| Angenommen | Englisch
Download
Es wurden keine Dateien hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Autor*in
Herausgeber*in
Bruhn, Manfred;
Hadwich, Karsten
Einrichtung
Patent- und Gründungsservice, Schutzrechte, Zentrum für Unternehmensgründung (ZUg)
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Department Management Science & Business Analytics
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Gründungsmanagement
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > BIGSEM - Bielefeld Graduate School of Economics and Management
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Department Management Science & Business Analytics
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > Gründungsmanagement
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften > BIGSEM - Bielefeld Graduate School of Economics and Management
Erscheinungsjahr
2024
Buchtitel
Sustainable Service Management
Serientitel
Forum Dienstleistungsmanagement
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2986591
Zitieren
Weisner R, Backs S, Bilstein N. Delivering Transformative Value in a Sustainable Way – The Challenges of Being a Social Entrepreneur. In: Bruhn M, Hadwich K, eds. Sustainable Service Management. Forum Dienstleistungsmanagement. Accepted.
Weisner, R., Backs, S., & Bilstein, N. (Accepted). Delivering Transformative Value in a Sustainable Way – The Challenges of Being a Social Entrepreneur. In M. Bruhn & K. Hadwich (Eds.), Forum Dienstleistungsmanagement. Sustainable Service Management
Weisner, Robin, Backs, Sabrina, and Bilstein, Nicola. Accepted. “Delivering Transformative Value in a Sustainable Way – The Challenges of Being a Social Entrepreneur”. In Sustainable Service Management, ed. Manfred Bruhn and Karsten Hadwich. Forum Dienstleistungsmanagement.
Weisner, R., Backs, S., and Bilstein, N. (Accepted). “Delivering Transformative Value in a Sustainable Way – The Challenges of Being a Social Entrepreneur” in Sustainable Service Management, Bruhn, M., and Hadwich, K. eds. Forum Dienstleistungsmanagement.
Weisner, R., Backs, S., & Bilstein, N., Accepted. Delivering Transformative Value in a Sustainable Way – The Challenges of Being a Social Entrepreneur. In M. Bruhn & K. Hadwich, eds. Sustainable Service Management. Forum Dienstleistungsmanagement.
R. Weisner, S. Backs, and N. Bilstein, “Delivering Transformative Value in a Sustainable Way – The Challenges of Being a Social Entrepreneur”, Sustainable Service Management, M. Bruhn and K. Hadwich, eds., Forum Dienstleistungsmanagement, Accepted.
Weisner, R., Backs, S., Bilstein, N.: Delivering Transformative Value in a Sustainable Way – The Challenges of Being a Social Entrepreneur. In: Bruhn, M. and Hadwich, K. (eds.) Sustainable Service Management. Forum Dienstleistungsmanagement. (Accepted).
Weisner, Robin, Backs, Sabrina, and Bilstein, Nicola. “Delivering Transformative Value in a Sustainable Way – The Challenges of Being a Social Entrepreneur”. Sustainable Service Management. Ed. Manfred Bruhn and Karsten Hadwich. Accepted. Forum Dienstleistungsmanagement.